Ne yaparsam yapayım benden hoşlanmıyor, ilgimi fark etmiyor?

NOLUR SONUNA KADAR OKUYUN CEVAP VERİN :((( 2 senedir tanışıyoruz ve nasıl oldu bende anlam veremiyorum çok samimi olduk ama öyle aşk filan konuları değil kendisi doktor çok yakışıklı zeki çevresi olan bir insan daha sonra hikaye atınca iltifat etmeler samimi davranmalar baya ilgiliydi açıkcası ama ne ilgisini söylüyordu ne başka bir şey birlikte ortak arkadaşlarımızla bile dışarı çıktık bazı konularda yardımcı oluyorduk malum benim ve onun işi gereği, çok olgun bir insan abartmıyorum zaten ben ona ilk görüşte aşık olmuştum itiraf etmek gerekirse daha sonra bunun arkadaşlarından biri tanışabilir miyiz yazdı aslında arkadaşı da değil tanıdığı biri bende o an olur dedim tanıştım çünkü ona o kadar sinir oluyordum ki kafası estikçe yazmaya başlamıştı canı isterse yazıyordu sonra sırf konuşmak için benim ona ilgim aşkım düşüncelerim artık günden güne çok bağlanma derecesine geldim sonra dedim deneyeyim bunu tepkisi ne olucak bak o kişi bana yazdı tanışmak istiyor filan bende olur dedim konuşmaların resmini atar mısın dedi manyak gibi attım bayaa da konuşmuşuz işin açıkcası tabi bu da konuşmaları görüp okuyunca bana kızdı ümit vermişsin zaten konuşmak istemişsin her detayı konuşmussunuz istemesen yazmazdın diye laf etti ve soğudu benden ne mesaj atıyor ne arıyor o eski ilgisi yok hiç yok zaten son zamanlar canı istedikçe yazıyordu ve ben ona cidden aşığım her adımını her hareketini herşeyini takip edip biliyorum hayaliyle yasıyorum çok denedim ilgimi fark etsin diye çok şeyler yaptım asla bana karşı bir şey hissetmedi ama ilgili samimi davranan bir yapısı var belki ben kendi kendime gelin güvey oldum ama neden bana kızdı o konuda acaba doğru zamanımı bekliyordu konuşmaları atmam onun gözünde beni diğer kızlarla bir mi yaptı kafayı yiycem artık birşeyi yapayım derken elime yüzüme bulaştırıyorum :(((
Ne yaparsam yapayım benden hoşlanmıyor, ilgimi fark etmiyor?
Cevapla