Hoşlandığım kızla mesajlaşıken yanlışlıkla onun ismi yerine başkasının ismi ile hitap ettim?

Yanlışlıkla hitap ettiğim isim de kuzenimin ismi o sırada ikisiyle de konuşuyordum. İyi geceler dedi kapattı mesajlasmayi sizce bitti mi?
Hoşlandığım kızla mesajlaşıken yanlışlıkla onun ismi yerine başkasının ismi ile hitap ettim?
Cevapla