Hayatımın en acı doğumgününü yaşadım arkadaşlar, neydi benim suçum😞?

26 yaşına girdim. Annem menapoz dönemime girdiği için beni 8 aydır düşmanı olarak görüyor. çok kötü olaylar geçti aramızda. doğumgünümü kutlamadılar belkide hatırlamadılar.26 yaşıma çok acı girdim. Ayrıca sevgilimle 1 seneyi devirdik. pandemiye bir doğumgünümü kurban etmiştik. ilk birlikte geçireceğimiz doğumgünü olacaktı ama izin alamadığı için gelemedi ve depresyonda olduğu için kötü bile geçirtti bugünü. Gelemediğine inanmıyorum artık. Ben bu insanları çok sevdim. neden Allah bana bunları göz göre yaşattı?26 yaşım hiç geri gelmeyecek..
Hayatımın en acı doğumgününü yaşadım arkadaşlar, neydi benim suçum😞?
Cevapla