İnsta takiplerini ve takipcilerini saydim ve bir çok kız var bunu taktığımı söylemeli miyim?

İlk başlarda kıskanç olup olmadığımı sordu olmadığımı söyledim o da kıskanç değilmiş instada 81 tane kızı takip ediyor ve o kızlar da onu bende 38 erkek var ve geneli üniversiteden gerisi ünlüler vs henüz 1 aydır konuşuyoruz bunu söylemek icin erken mi bilmiyorum icimde hep olumsuz düşünceler var sormali miyim sorarsam kıskanç olmadığını soyledin bu tavırlar sorular ne der mi?
İnsta takiplerini ve takipcilerini saydim ve bir çok kız var bunu taktığımı söylemeli miyim?
Cevapla