Sevgilim beni seviyor mu, beni merak etsin, bana ilgi göstersin istiyorum ama nasıl?

5 aydır birlikte olduğum erkek arkadaşım son 1 aydır bana ilgisiz davranmaya başladı. Eskiden her saat özledim, napıyorsun diye yazan adam gitti şimdi arada sırada yazıyor. Çok yoğun çalışıyor buna bağlıyorum ama bende ilgi bekliyorum. Her gün ona güzel şeyler söylüyorum motivasyonunu yükselsin diye sürekli yazıp çok ısrarcı da olmak istemiyorum. Bazı zamanlar hiç konuşmadığımız günler oluyor. Ben de istemiyorum her dakika bana yazsın el üstünde tutsun ama arada bir de bebek gibi sevilmek istiyorum. Ben Whatsapptan yazdığımda bile çoğu zaman cevap vermiyor ama Instagramda çevrimiçi oluyor. Birkaç defa acaba bunaltıyor muyum seni sıkıyor muyum diye sordum ama alakası yok çok fazla mesaj geliyor Whatsappa bakmıyorum diyor. Ben özledim dediğim de de sadece yerim seni diyor. Gerçekten seviyor mu bilmiyorum bazen hissedemiyorum. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum. Sizler de bir yorum yapın lütfen ve ne yapmam gerektiği hakkında bana bir akıl verin.
Sevgilim beni seviyor mu, beni merak etsin, bana ilgi göstersin istiyorum ama nasıl?
Cevapla