Aramalı mıyım dayanamıyorum artık. Egosunu tatmin etmek istemiyorum?

Aynı üniversite ve aynı sınıftan sevgilim. Altı ay sürdü. Tabi ara ara tartışmalar oluyordu bazen çok şiddetli bazen normal ama çözülüyordu. İki gün önce tartıştık yine. Sana zarar veriyorum dedi olmuyor dedi. Ağlayarak ses attı bi kaç tane sana sevgim azaldığından falan değil sadece sana zarar vermemek için gidiyorum dedi. Bende tamam dedim. Ama ne yemek yiyebiliyorum ne nefes alabiliyorum. Bittim resmen. Okula gelmedi bugün sanırım ailesiylede tartışmış. Onu takipten çıkmışlar beni hala ediyorlar. Aramak istiyorum ama arkadaşlarım hayır diyor egosunu okşama diyor. Taktikler ilişki uzmanları videoları delireceğim artık. Aramalı mıyım?
Aramalı mıyım dayanamıyorum artık. Egosunu tatmin etmek istemiyorum?
Cevapla