Hayatım da biri varken başka hiç bir kadına cevap vermem. Çünkü bana yapılmasını istemediğim şeyi ona yapmam. Oda yapmasın :D
Sonuçta sevgili olunmuş. Tamam belki yaptığı işle alakalı ya da konumu itibari ile soru soran biri olmuştur, o cevaplanır ama gidip te muhabbet edilmez. Ben karşıyım.
Daha yakın zamanda oldu bu, muhatap olmadan engelledim, yine olsa engellerim.. Cevap olumlu ya da olumsuz olsun muhatap olmak saçma geliyor bana.. ben muhatap olmam , kendini adamdan saymasın
Bu oldu, ama özel gün mesajı olarak değil, hal hatır için, gizli gizli cevap vermeme gerek yoktu, sonuçta bana yapılsa gerilirim, neden söylemedin derim.
Cevabım; iyiyim, hayatımda özel biri var, özel soru sormazsan sevinirim dedim ve Mutluluklar son cümlesi ile konu kapandı. Sonuçta nezaket gösterilmiş hal hatır ile konuşmak istemiş, aynı nezakette kapanması gerek. Ha duası tuttu mu; Tutmadı :D
Hayatimdaki kisiye anlatirim su bana yazdi diye ama simdi kalkipta kandilin mubarek olsun. Hayirli cumalar falan gibi bir mesajsa cvp bile vermem. Ama onemli bir konuysa benim yardimima ihtiyaci varsa cevap veririm. Sacma sapan konular icin konusmaya gerek yok.
Cevap Dahi Vermem, Çünkü Eski Sevgilim Olmasına İzin Vermişsem Tamamen Bitirmişim Demektir. Eğer Bir Cevap Verseydim Cevabım Da Şu Olurdu; ”Sadakatimi Sunduğum İnsana Karşı Seninle Konuşmam Doğru Olmaz”
Önemli bir şey olduğunu belirtmedigi sürece cevap verecegimi sanmiyorum ama kandil bayram için mesaj atmissa iyi günümdeysem insanlığımdan sana da iyi bayramlar vs yazarım ama sadece okadar oturup da muhabbet etmem
Ya öylecşeymi olur hayatımda biri varken neden yazar ki yazmasın hayatımda kimse yokkene nerdeydi azıcık mutlu olmam zoruna gitti diye yazmistir o yüzden kızlar bu hatayı yaomayın hayatınızds biri varken o sizin kalbinizi kıran kisinin geri dönuşüne izin vermeyin direk engelemeli
Normalde bayram, kandil.. vs. mesajlara cevap vermiyorum zaten... Bu mesajlar bana kopyala-yapıştırdan ibaret yapmacık geliyor... Eski sevgilimden gelse cevapsız bırakmam.. Hayırdır? derim...
Herhangi bir bahaneyle eski sevgiliden gelen mesajın devamında napıyorsun nasılsın görüşemedik gibi mesajlar gelecektir. Hayatında birisi varsa eğer bu hayatındaki insana kendini çok kötü hissettirir. Ve acaba eski sevgilisini unutamadı mı diye sorular gelir aklına. O yüzden eski sevgili eskide kalmıştır
Cevap vermem diye net konuşanlar böyle bir sınav ile karşılaşmamış olanlardır. Büyük bir ihtimalle ilişkileri oturdukça ve ilişkileri tekdüze olunca o mesaja cevap gecikmeyecektir. Yani çantada keklik diye tabir ettiğimiz döneme girilince mesajlara cevap verilecektir. Bir erkek olarak kadınlara tavsiyem; kendinizi asla teslim etmeyin. Hep bizim için keşfedilmemiş bir özelliğiniz bir hareketiniz veya bir yeriniz kalsın.
Hayır, yani büyük ihtimalle şöyle olur, ben hayatımdaki insandan bir şey saklamam. Aha bu yazmış derim. Haberi dahilinde yazarım veya yazmam mesajın içeriğine bağlı 😅
Yaaa nekka güzel bir düşünce ve davranış şekli Bende senin gibi yapardim ama sevgilimin oldukça kıskanç olma ihtimali var ya o telefonu benim bir yerime montelerse eyvahlar olsundu 😱😱 :D