Okuduğum bölümden, üniversiteden, hayattan memnun değilim keşke daha fazlası elimden gelseydi detaya bakar mısınız?

İstanbul da orta puanlı bir üniversitede hemşirelik okuyorum 21 yaşındayım bu yaşa kadar elimden geleni yaptım dersler konusunda ama kapasitem ancak bu kadarına yetti. Sizde keşke diyor musunuz Keşke sınav senesi elimden daha çok gelseydi. Ailem mezuna da kalmama izin vermemişti zorla gittim hemşireliğe.. Hep kendi seviyemde başarılı birisi istedim karşıma hep dersten alakasız kültürü olamayn boş kişiler çıktı. Çıkan efendi kişiler ile de hep arkadaş oldum sadece. Ben ayrı güzelliği var denilen bir kızım herkes beni çok beğenirdi, çok güzel kız vb hep ılkokul ortaokul ve lisede arkamdan konuşulurdu. Hiç sevgilim olmadı 18 yaşımda birisi çıktı karşıma çok zeki çocuktu türkiyenin en iyi ünilerinden birinde elektrik mühendisliği okuyordu ağırbaşlı kendi halinde efendi.. bir o kadar da mütevazi..4 ay sürse de ilişkimz beni çok sevdi çok güzeldi her şey aşık oldum ona ama o sevgili yaptı benden ayrıldıktan bes altı ay sonra unuttu benı yanı... Ondan sonra kimseye aşık olamıyorum çok zekiydi evet statü de önemli benim için. Ondan sonra kimseyi beğenmedim beğenemiyorum büyük ihtimalle bende kendime denk biriyle evlenicem. Keşke ezcacılık diş hekimliği vb okusaydım daha böyle statüü de biri karşıma çıkmayacak.
Okuduğum bölümden, üniversiteden, hayattan memnun değilim keşke daha fazlası elimden gelseydi detaya bakar mısınız?
Cevapla