Bir kadının, eşine adeta kocalık yapıyor olması çok mu acayip? ?

Bu devirde cinsiyetlere göre görev ayrımı bana saçma geliyor açıkçası.
Bizde evimizin reisligini karım yapıyor ben de ev işlerini yapıyorum.
İki kap yemek yapmak, kapıda karşılamak terligini önüne koymak zoruma gitmiyor, aksine karım da çok memnun bu durumdan.
Evde eşim bana artık "karısının gülü" diyor ve bu da benim hoşuma gidiyor takdir edilmek güzel bir şey çünkü.
Karısının gülü bir kahve yapıver dediği zaman yapıyorum elime yapismiyor çünkü.
Para konusunda ne kadar lazımsa onu isterim o da verir bu kadar basit. Hayat müşterek...
Bir kadının, eşine adeta kocalık yapıyor olması çok mu acayip? ?
Cevapla