İstemeden oldu diyelim👏 naparsınız bence düşürülmeli ama sizin fikirinizi merak etim. Nekadar saçma sorular soruyom demi 😂


Kedin mi çiftleşti ne bu resim :D Yani istemiyorsam aldırabiliriz. Bakamayacağım çocuğu dünyaya getirmem ona kötülük olur.
Yok yahu 😂😂😂😂
@Nazlı_Kor06 dedim herhalde kedisi hamiş :D yavruya bakmanın hesabını yapıyo :D kedi senin mi :D
Evet benim
Pek tatlı :D Sen de bu kadar tatlı mısın acaba :)
Meov 😄
@Nazlı_Kor06 mırrr :D Kokliyim gel :P :P :P
Ğir gir sev beni 😂😂
@Nazlı_Kor06 dur bi yerleşiyim şöyle ohh :D :D özele gel :P
Cevap
10Cevap
Sevdiğim bi adamsa ki öyle de olur ihtimalen ve o da istiyorsa doğururdum. Sonuçta bizim çocuğumuz, aşkımızın meyvesi.
Hamile olduğumu öğrensikten sonra isterdim ne yapacağım onca evlat hasreti çeken varken Rabbim bana nasip etmiş
O haltı yerken kazayla hamile bıraktığımı öğrensem nikah tarihi bakardım
Dogururum
Peki neden yani zor olmazmı
Doğurursa neden benden habersiz boyle bi tamam deyip onu bir daha pompalardim
ben dünyaya getirmesinden yanayım..
Hayır
Herşeye rağmen onunda yaşamaya hakkı var.
Daha ruhu yerinde olmuş olmuyo olusmuyorken
İstemeden OSNDKXJDİOFJDKDJB
kabus oluırdu doğurmazdım
Doğururum
sende doğur
Evet
Can almak yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?