Görünüş olarak hiç etkilenmediğim bir erkek bana hiç kimsenin vermediği değeri veriyor, olur muyuz bu şekilde?

Bir kaç senedir tanıdığım, benim için her şeyi yapmayı göze alabilecek kadar bana değer veren ve beni her yanlışımla kabul eden bir erkek bu kişi. Aramızda yaş da var çok olmasa da. Yani benden büyük. Ama yaşından daha da büyük görünüyor. Tip olarak hiç çekici gelmiyor hatta aksine itici geliyor ancak bana karşı olan sevgisini ben daha önce kimse de görmedim. Birazcık üzülsem suratım düşse mutlu etmek için ne yapacağını şaşırıyor. Çok hatalar yapmış olan biri olduğum halde beni hatalarımla seviyor. Ben ise benden soğusun diye her şeyi yapıyorum. Onun sevgisini kullanıyor gibi olmak istemiyorum. Sizce olur mu? İlişkiye başlasam devam ettirebilir miyim asla farklı duygular besleyemediğim biriyle. O çok istiyor. Evet desem herkesi bir kenara bırakıp nikahı basacak derecede. Ben onu üzmek istemiyorum ama alışabilir miyim onu da bilmiyorum. Belki mutlu olurum. Çünkü ben kimseyi sevemiyorum da zaten. Başkasından da muhtemelen etkilenemeyeceğim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Görünüş olarak hiç etkilenmediğim bir erkek bana hiç kimsenin vermediği değeri veriyor, olur muyuz bu şekilde?
Cevapla