Ekrana her baktığımda öpücük gönderiyorum. İnsanlar deli diyor mudur?

Kocamı çok seviyorum gülüşüde çok güzel 😀 bir fotoğrafı var o kadar hayranimki ekranımda duruyor. Telefonla işim oluyor uğraşıyorum kapatıyorum bakıyorum aa Kocam 😀 hemde gülüyor. Ya aşırı bir mutluluk bende gülüyorum ve istemsiz olarak ekrana öpücük gönderiyorum. Her seferinde ama sonra kendine gel insanlar deli diyecek diyorum. Yolda otobüste spor salonunda heryerde Kocam yanımdayken bile bunu yapıyorum bazen canim Kocaam diyorum sesli olarak düşünün kaldıramıyorum o resmi gerçekten mutlu ediyor beni biranda görmek. Anormal bir durumda miyim Şu an 🤔?
Ekrana her baktığımda öpücük gönderiyorum. İnsanlar deli diyor mudur?
Cevapla