Arkadaşlar merhaba, benim çok samimi olduğum işyerinde bir arkadaşım var. Bergen filmi için gideceğimize sözleşmiştik. Fakat o hergün bir bahane buldu. Bir keresinde işyerinde başka bir kıza bugün veya yarın gidelim bizde kal dedi yanımda. Bende sonra hani birlikte gidecektik diye sorduğumda yine havalar “ısınsın da” gibi bir bahane uydurdu. Zaten daha sonra da başka arkadaşlarıyla birlikte gitti. Ertesi gün ben tabi biraz tavır yaptım. O da buna işyerinde diğer arkadaşlarıyla eğlenerek dalgasını yaptılar ve biraz fazla ğsyüme geldiler. Ona orada ağır bir kelime söylemiş bulundum ve bütün gün sonra bunun sıkıntısını çektim. Daha sknra biraz daha iyi olduk gibi. O beni, o arkadaşlarıyla gittiği için trip attığımı sanıyor, oysa bana verdiği sözü tutmaması ve saçma bahanelerle beni aptal yerine koyması benim ağırıma gitti. Onun sevgilisi ile de aram iyi. Buluşalım bişeyler yapalım dedim ona. O da bana sevgilime trip atmazsan yaparız dedi gülerek. Daha sonra konuştum ve kapattım konuyu. Daha sonra da bende kıza, trip atmadığımı ve krıldığım şeyleri anlattığım bir mesaj yazdım. Daha sonra bana 9 tane mesaj yazmış ama ben okumadan silmiş. Daha sonra sevgilisi yazdı bana, ben olmadan o bir yere gidemez bunda anlaşalım dedi. Bende tamam bu konuda sorun yok dedim. Bugün ortak tanıdığımız bir abimizle buluştuk ve akşam birlikte takıldık biraz. Abi onu da aramış beni almadan önce ama o açmamıştı. Sonra yanımda o arayınca telefonu hoparlöre aldı abi. Sonra benim için benle konuşmadığını ve bu yüzden zaten gelmezdim dedi. Daha sonra abi kulağına alıp neden diye sorunca, tripli bana demiş. Oysa ben tripli vs değilim. Yaptığı yanlıştı. Bunu anlamasını bekliyordum. Hiç pişmanlık yok aslında içimde de. İçimdekileri söyledim ve o bunu farkedene kadar yazmayı veya konuşmayı düşünmüyorum. Ama üzülüyorum böyle omamıza. Bugün ehliyet sınavını kazanmış mutlu, bende aramak geliyor içimden ama benim için dün akşam konuşmadığını ve bu yüzden gelmezdim demesi aklıma geliyor. hiçbir şey olmamış gibi gidip arasam mı yani? Sevgili değiliz ya gurur yapacak bişey yok diyorum bir taraftan da. Sizce yanlış mı düşünüyorum ben? Kim haklı bu konuda? Ne yapmalıyım bilemedim..
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hepsini okudum slsjslks trip atma değil tavır koyma denir buna adam akıllı konuşursan hallelur
Nasıl ama? Şimdi arayıp tebrik etsem sanki bu olay hiç olmamış gibi olacak. Ki aramak geliyor içimden. Aramasam o yakınlığın bir anlamı olmayacak gibi. Bilemiyorum ya
Nasıl ve ne zaman konuşabilirim ki başka?
Aynı işyerinde olmamıza rağmen, o da manipülasyon yapıyor bu kez
Arkadaşına değer veriyorsan konuş ama senin için sıradan biriyse geç git birisi sana "trip atmani kes ondan sonra konuşuruz"dese sen orada tavrını koy ŞAHSEN biris bana bunu dese net tavrımi koyardım arkadaşinda seni umursamıyor gibi ulan şerefsiz söz verip başkasıyla niye gidiyorsun değil mi? Çok saf iyi niyetli olma artık herkes birbirine menfaat için konuşuyor maalesef?
Evet arkadaşıma değer veriyorum kesinlikle. Onun yaptığı da bir hataydı ama o kendisini haklı gösteriyor. Şimdi aramak istiyorum mesela kutlamak için çünkü onun bunu kazanmış olmasına bende sevindim fakat bu durumda önceki olay unutulmuş gibi olacak. Oysa ben onun bu hatasını anlamasını istiyorum. Bu yüzden bu ikilemdeyim. Senin de dediğin gibi, aslında hep bu iyi niyet yüzünden kaybediyoruz.
Şey yapabilirsin arayıp tebrik ettikten sonra ya işte ben sana kırıldım falan diyebilirsin olayı anlatırsın
Haklısın, ya varya storyler paylaştı az önce. O kadar mutlu ki, bunu konuşmak için uygun bir zaman mıdır sence peki? Cuma günü yazmıştım kırıldığım şeyleri ve o da 9 tane mesaj yazmış ama ben okumadan silmiş. Sonra sevgilisi bana ben olmadan gidemez gibi bir şey söyledi.
Şimdi musiatsen arayabilirsin baktın hâlâ aynı geri boş ver yani ama ara
Valla aradım, müsait değilmiş ilk arayınca açmadı. Sonra hemen dönüş yaptı. Arkadaş sesler geliyordu, hayırlı olsun dedim birazcık konuştuk ama sesinde de biraz kırgınlık sezdim. Dedi ki şu an pek müsait değilim seni daha sonra arayım olur mu dedi. Bende tamamdır dedim. Biliyorum ki asla aramayacak çünkü bunu herkese yapıyor benle ilgili değil 😅 bakalım ya, içim rahatladı ama. Ona değer verdiğimi biliyor. İçimden geldiği gibi davranmış oldum. Pazartesi günü de duruma göre belki konuşurum onunla bu konuyu. Tabi o da bana bir tavır almazsa sabah gider gitmez
Bence iyi yapmışsın topu karşıdakine at birazda o düşünsün
Bazen egosu tavan olduğunu düşünüyorum. O bana hiç nasılsın gibi bir mesaj yazmamıştır bunca zaman. ya da canım sıkılmış olsa bana neyin var dememiştir. Bunca zamandır birlikte çalışıyoruz ve aileden birisi gibiyim onlarla. Bir kez olsun dışarıda bir çay içmişliğimiz yoktur. Kısaca onun düşüneceğini pek sanmıyorum 🙄
Böyle birisi ile neden arkadaşsin peki
Aslında duygusal şeyler hissediyordum ona karşı. Ama son bir ayda özellikle artık bir erkek arkadaşı var arkadaş grubundan. Bu yüzden çok kırdım, aşırı tepki verdim ona. En sert tartışmalarımız bu zamanda oldu zaten. Onların gruptaki konuşmalarından o kadar rahatsız oldum ki, kızlar ve diğer erkekler bile kıskanıyor yani bunları. Her hediyeleri, gezileri vs paylaşıyorlar, birbirlerine laf atıyorlar vs. En sonunda ben çıktım gruptan. Herkes bana soruyor neden çıktığımı ama bende saçma şeyler söylüyorum her seferinde. Kı sebebini biliyor. Dün akşam o söylediğim ortak tanıdığımız abi bana neden sen bu kıza o çocukla diye kızdın diye sordu. Bende yok öyle bir şey dedim. Sonra bişey söylecek gibi oldu ben devam ettim konuşmaya. Sonra da zaten konu kapandı.
Yine uzun yazdım ya kusura bakma 😅😅
Yok ne kusuru açıkçası hoşlanti olmuş ama seni umursamayan biri ile olmazdım ya şahsen tabii senin kararın
Ya zaten bu saatten sonra böyle bir şey mümkün değil. Sadece bazı şeyleri kabullenmeye çalışıyorum. Birde bazı şeylere alışmaya.. mesela bunca zmandır biz dostuz. Bı grupla daha yeni tanıştık sayılır. Erkek arkadaşı olunca direk ona anlatması ve bu grubu benden öne koyması bana biraz ağır geliyor.
Haklısın ne diyim hakkında hayırlısı olsun