Sizce bu arkadaşımı arasam zayıflık mı olur? ne yapmalıyım bilemiyorum?

Arkadaşlar merhaba, benim çok samimi olduğum işyerinde bir arkadaşım var. Bergen filmi için gideceğimize sözleşmiştik. Fakat o hergün bir bahane buldu. Bir keresinde işyerinde başka bir kıza bugün veya yarın gidelim bizde kal dedi yanımda. Bende sonra hani birlikte gidecektik diye sorduğumda yine havalar “ısınsın da” gibi bir bahane uydurdu. Zaten daha sonra da başka arkadaşlarıyla birlikte gitti. Ertesi gün ben tabi biraz tavır yaptım. O da buna işyerinde diğer arkadaşlarıyla eğlenerek dalgasını yaptılar ve biraz fazla ğsyüme geldiler. Ona orada ağır bir kelime söylemiş bulundum ve bütün gün sonra bunun sıkıntısını çektim. Daha sknra biraz daha iyi olduk gibi. O beni, o arkadaşlarıyla gittiği için trip attığımı sanıyor, oysa bana verdiği sözü tutmaması ve saçma bahanelerle beni aptal yerine koyması benim ağırıma gitti. Onun sevgilisi ile de aram iyi. Buluşalım bişeyler yapalım dedim ona. O da bana sevgilime trip atmazsan yaparız dedi gülerek. Daha sonra konuştum ve kapattım konuyu. Daha sonra da bende kıza, trip atmadığımı ve krıldığım şeyleri anlattığım bir mesaj yazdım. Daha sonra bana 9 tane mesaj yazmış ama ben okumadan silmiş. Daha sonra sevgilisi yazdı bana, ben olmadan o bir yere gidemez bunda anlaşalım dedi. Bende tamam bu konuda sorun yok dedim. Bugün ortak tanıdığımız bir abimizle buluştuk ve akşam birlikte takıldık biraz. Abi onu da aramış beni almadan önce ama o açmamıştı. Sonra yanımda o arayınca telefonu hoparlöre aldı abi. Sonra benim için benle konuşmadığını ve bu yüzden zaten gelmezdim dedi. Daha sonra abi kulağına alıp neden diye sorunca, tripli bana demiş. Oysa ben tripli vs değilim. Yaptığı yanlıştı. Bunu anlamasını bekliyordum. Hiç pişmanlık yok aslında içimde de. İçimdekileri söyledim ve o bunu farkedene kadar yazmayı veya konuşmayı düşünmüyorum. Ama üzülüyorum böyle omamıza. Bugün ehliyet sınavını kazanmış mutlu, bende aramak geliyor içimden ama benim için dün akşam konuşmadığını ve bu yüzden gelmezdim demesi aklıma geliyor. hiçbir şey olmamış gibi gidip arasam mı yani? Sevgili değiliz ya gurur yapacak bişey yok diyorum bir taraftan da. Sizce yanlış mı düşünüyorum ben? Kim haklı bu konuda? Ne yapmalıyım bilemedim..
Sizce bu arkadaşımı arasam zayıflık mı olur? ne yapmalıyım bilemiyorum?
Cevapla