Nişana 4 ay kaldı ama hiç adım yok sizce ben mi abartıyorum?

Erkek arkadaşımın ailesi benim yaşadığım şehirden 9 saat uzaklıktalar. Erkek arkadaşım yaşadığım şehirde, temmuzda nişan düşünüyoruz yani aynı gün içerisinde isteme söz nişan olacak. Aileler birbirini tanımıyor, onun ailesi beni de tanımıyor hiç konuşmadık sadece temmuzda gelip nişan takacaklarını söylemisler bu kadar. Sizce şu zamana kadar benimle en azından bir kere bile olsa iletişime geçmeleri gerekmez miydi hiç değilse ablası konuşmalıydı diye düşünüyorum. Kaldı ki tarih belli olmadığı için organizasyon firmasıyla bile konuşamıyorum yani hiçbir şey istediğim gibi olmayacak bu gidişle (cunku tarihler doluyor). 1 kere olacak bir sey icin de ozensiz olmak istemiyorum. Bendeki heveste azalıyor bunları düşündükçe. Sizce abartıyor muyum?
Nişana 4 ay kaldı ama hiç adım yok sizce ben mi abartıyorum?
Cevapla