Herkese mutlu cumartesiler! Aklıma geldi de bundan birkaç gün önce yaklaşık 2 aydır görüşmediğim bir arkadaşımla buluştum. Arkadaşımın bir filmden farksız seyreden hayatında 2 ayda bazı tuhaf gelişmeler olmuş. Mesela yeni bir sevgili yapmış ve bu sevgilisi, eski sevgilisiyle aynı evde yaşıyormuş.Neyse çok uzattım. Siz böyle bir şeyi kabul eder miydiniz?😅
Arkadaşım, sevgilisinin eski sevgilisiyle yaşamasını sorun etmiyor. Siz olsanız böyle bir şeyi kabul eder miydiniz?
Bonjour! Etmem tabi. Bu biraz fazla gibi. Tercihlerine karışmak gibi olmasın insanların ama insanın içi biraz kötü olur yaneehh. Ben müsade etmezdim. Durumlar neyi gerektiriyor bilmiyorum onlar adına ama gereksiz bir aksiyon bence. ❤
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Arkadaşım, sevgilisinin eski sevgilisiyle yaşamasını sorun etmiyor. Siz olsanız böyle bir şeyi kabul eder miydiniz?
En İyi Cevaplar