Sevgilimle mesajlasirken konusmalar sıkıcı geliyor kısa kısa konuşuyoruz ama bulusunca?

Ama bulusunca hersey yolundaymis gibi geliyor biz günde bikac dakika mesajlasiyoruz sadece mesajlarda arkadaş buluşunca sevgili gibi... Bende anlam veremedim sizce?
Sevgilimle mesajlasirken konusmalar sıkıcı geliyor kısa kısa konuşuyoruz ama bulusunca?
Cevapla