Hayır ağlamıyorum, gözüme biraz sen kaçtın! Dediğiniz birisi oldu mu?

Ağlamak; gülmenin zıttı olsa da rahatlatıcı bir eylemdir.
Hepimizin zaman zaman eylemlerimizin sonucun da göz yaşını bıraktığı bir kalp olmuştur.
Peki bu göz yaşları mutluluk için mi yoksa veda için miydi?
Samimi görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.
Hayır ağlamıyorum, gözüme biraz sen kaçtın! Dediğiniz birisi oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru :) Teşekkürler KS
Hayır ağlamıyorum, gözüme biraz sen kaçtın! Dediğiniz birisi oldu mu?
Cevapla