Mezuniyet balosu var. Üniden Mezun oluyorum Haziran'da sizce baloya katılayım mı? Detayı okur musunuz?

Manitam yok dolayısıyla katılasım gelmiyor ortam nasil oluyor bilmiyorum ama manitalilar katılırsa hep sap gibi durmak istemiyorum aslında 3 kız arkadaşım var daa yalnız kalmam ama 2si katılmayacak dolayısıyla eglenemem gibi geliyor.. Aslında sevgilim sınıfimdan vardı (2 yıllık) bu sene ayrıldık onun da etkisi var katılmama düşüncem de sizce napmaliyim? Ne olursa olsun katılmalı mıyım ne dersiniz?
Mezuniyet balosu var. Üniden Mezun oluyorum Haziran'da sizce baloya katılayım mı? Detayı okur musunuz?
Cevapla