Sizce en etkili yol nedir yorum da yapabilirsiniz?
Ilgi gösterdikten sonra bir süre uzak durmak
Bir süre sonra açılmak yeşil ışık gelip gelmediğine bakmadan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fazla uzatmayacaksın.
Önce doğal bir şekilde arkadaş olursun, sonra kişiliğini ve kendisini çekici bulursan fazla uzatmadan yemeğe/bir etkinliğe falan davet et, gerisi zaten olacaksa kendiliğinden gelir, olmayacaksa da olmaz.
Öyle acayip oyunlarla bir ilişki başlasa bile iyi biteceği son derece şüpheli. Birbirinin arkadaşlığından hoşlanıyorsanız büyük ihtimalle o iş olur, hoşlanmıyorsanız da olmasın zaten, niye oluyor?
Arkadaş olduktan sonra fazla uzatmayın ama, sonra friendzone'a düşersiniz, bir defa düşünce de gerisi malum...
Açık olun, Hislerinizi saklamayın, hoşlandığınızı belli edin ama gidip de "senden hoşlanıyorum/sevgilim olur musun/seni seviyorum/benimle çıkar mısın" tarzı şeyler söylemeyin. İlkokul çocuğu hareketi bunlar. Hareketler, tavırlar konuşsun.
Cevap
0Cevap
Bir süre sonra açılmak yeşil ışık gelip gelmediğine bakmadan
ilgi gösterdikten sonra uzak durursan kafası karışır olmaz
Ama ondan bir yeşil ışık gelmiyorsa
yeşil ışık gelmezse bırakırsın ben bir iki kere ilgi gösterip bırakmak sandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?