Bi haftadır akşamları 7 8 den sonra ortadan kayboluyordu dün de aynısını yaptı ve uyarmama rağmen sabah pişmiş pişmiş günaydın yazdı ne açıklama ne bir şey dedim artık yeter cevap vermedim halen sizce o yazarsa "ne yapmak istediğine karar ver ondan sonra yaz çünkü bu şekilde konuşmaya devam etmeyeceğim' mi yazim yoksa gece yatmadan 'iyigeceler' mi yazayım sizce ne yapayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kişi 3 haftadır flörtüm
Günaydın mesajına gece yatmadan iyi geceler desem nasıl olur?
Koku dedigin sey yapay bir parfumden ibaret. Yaninda olmayinca kayboluyor! Söylediklerin cok siradan seyler.. mesala dunya görüşünüz, geleceğe dair hayelleriniz, siyasi dusunceleriniz, hayat felsefeniz... uyumlu mu bunlar? Ne kadar sadik? Ne kadar fedakar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İyi geceler yaz devam ediyorsa bu mesajı at. Ve ayrıca neyin?
Flörtüm 3 haftadır
Bu kadarı fazla bence direkt sil onu
Isteklerin net olmali. Taviz verirsen gerisi gelir..
Yani napmalıyım
3 hafta uzun bir zaman defil. Belli ki birbirinizi tanımıyorsunuz bile. Nesini sevdin?
Sevmedim sadece hoşlantı
Neyinden hoslandin?
Yanındayken bana karşı olan taavrı, bakışı kokusu, düşünceli olması
Koku dedigin sey yapay bir parfumden ibaret. Yaninda olmayinca kayboluyor! Söylediklerin cok siradan seyler.. mesala dunya görüşünüz, geleceğe dair hayelleriniz, siyasi dusunceleriniz, hayat felsefeniz... uyumlu mu bunlar? Ne kadar sadik? Ne kadar fedakar?
Ne diye uğraşıyorsun ki? Eğer sen uyardıysan ve hala aynı davranıyorsa ayrıl gitsin.
hiçbir şey yazma yat uyu sabahta yeni bir güne uyan onsuz
"ne yapmak istediğine karar ver ondan sonra yaz çünkü bu şekilde konuşmaya devam etmeyeceğim' de sonra ardından iyi geceler de
Engelle gitisn bu kadar teferruata ne gerek var
İyi geceler yaz
Anlar mı sence neden yaptıgımı?
Anlamaz
O zaman yazmıyorum
Ne yazarsan yaz yine anlamaz o yüzden sal
O zaman yazarsa 'ne yapmak istediğine karar ver ondan sonra yaz çünkü bu şekilde konuşmaya devam etmeyeceğim' yazarım. Yazmazsa biter zaten
Yazarsa tersle, sen böyle çabaladıkça o kendini önemli bir şey sanacak
Bu yazdığım çabalamak mı sence kısaca boyle olacaksan konuşma diyorum
Evet çabalamak bak onun umurunda mı? Değil.
bunlara cümle kurmaya bile değmez inan bana, bir ay sonra tıpış tıpış yazıyolar zaten
Aynen öyle
Kızlar hiç bir şey yazmayacağım o yazarsa ne diyeyim
Ne yazacağına bağlı
Burayı unutmayın ben yazıcam buraya yazarsa eğer
tersle kesinlikle, böylelerini çok iyi biliyorum. terslenmeye yüz verilmemeye köpek olurlar emin ol
Eee yazdı mı seninki?
Hayyır yazmadı
Sen de yazmadın değil mi üstüne?
Hayır hayır yazmadım
Öküz insan ya, bir merak eder yazardı insan
Ayy sürpüntü herif bırak yazmasın, sakın derdine düşeyim deme valla bu sefer kendini peygamber falan sanır
Yok yani asla yazmam o zaten isterse yazar
Bence keyfi estiğinde yazdığı zamanda hemen yelkenleri suya indirme bak kıymetini hiç anlamaz
Peki eğer yazarsa ki yazar diye düşünüyorum neden şimdi yazdığını sorim mi yoksa umrumda değilmiş gibi normal mi konuşim
Hiiiçç umursama, hiçbir şey olmamış gibi gayet normal cevap ver ama ilgili davranma. Sen soru sorma mesela, sadece cevap ver
Hmm tamamdır inşallah yazar amij
Çok saçma olurr