İnsan verdiği ilgi kadar, ilgi almakta ister. Ama bazıları sadece beklemekle kalır. Sürekli bir çaba içinde olmak, olmayan şeyi oldurmaya çalışarak, gereksiz yere yıpranmak demektir. #54srp
Erkeğin/kadının ilgisini çekmek için sürekli çaba gösterir misin?
Hayır, fazla çaba çoğu insanı gereksiz pohpohlamak oluyor tamamen. Ortada çaba görürsem çabalarım ya da çabalamam gereken bir şey varsa çabalarım, aksi takdirde bir yerden sonra zerre çaba, emek ya da fedakarlık falan göstermem ben...
Gerçekten hak ederek aşkı kazanmak böyledir evet. Ama insanlar ters yaratıklar. Kendisine ilgiyle ve sevgiliyle gelen kişiyi değil, kendisine ölümüne trip ve nazla gelen, hatta çoğu zaman umursamaz duran kişiye işten duyarlar. Bu da psikolojik bir sıkıntı işidir aslında. Sağlıklı biri değeri hak edene verir çünkü. Sonra o umursamaz duran kişiyi sürüne sürüne elde ederler ve o kişinin artık kendini önemseme kat sayısı ile uğraşmak zorundalardır. Ben ilgiye düşkün biri değilim, o yüzden de ilgi için çaba göstermem. Aldığım kadarını her zaman vermeye çalışırım. Çünkü nankör biri değilim hiçbir zaman.
Bir insanı istiyorsam eğer, onunla ufak çekişmeler yaşamak isterim, zekasıyla zekamın kapışmasını isterim, iletişim kurmadığım anlarda bile zihinlerimizin birbirlerine bağlı olmasını isterim.. Tek taraflı çabayla asla olacak iş değil.. İki tarafın da istemesi gerekir bunu başarmayı.. Fedakarlık tek taraflı yapılırsa ahmaklığa döner.. Keyifli günler..
hayır. bu karşı tarafı yorar bıktırır kendinden ilgi zorla alınmaz zorla verilmez içten geldiğinde samimi ve güzel oluyor. ben ilgi gösteririm karşılığında o ilgiye değer verilip bana da gösteriliyorsa ( ki fazlasıyla ilgi görüyorum) ne güzel.
Herzaman istedigim insan veya baska bisey icin kafamda belirledigim bir cabalama surem vardir bir sure gercekten ben arar sorar deger verir ugrasirim ama kafamdaki o sure dolunca birakirim