Biriyle tanıştım çok mutluyuz ama ilişkiden korkuyorum ne yapicam?

Çok iyiyiz çok mutluyum hayatıma girdiğinden beri ama korkuyorum. Biterse veya bana yanlış bir şey yaparsa çok üzülürüm. Ayrılmali miyim? Ayrilirsam ne diyeyim?
Biriyle tanıştım çok mutluyuz ama ilişkiden korkuyorum ne yapicam?
Cevapla