Annemin çok sevmiş ve hiç evlenmemiş hiç sevgilisi olmamış annem babamda ayrılalı tam 3 sene oldu ( vefat etti ) şimdi abi çıkmış gelmiş sizce hâlâ aşık mı yoksa amacı nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel kafa karıştıran bir soru
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biraz olsun sohbet edip yardımcı olacak insan yok mu akıl fikir verecek
Anneme aşık olan ve hiç evlenmeyen abinin yıllar sonra annemin bekar olduğunda gelmesi evlenmek için midir?
eger anneni sevdigi icin evlenmediyse unutmak. ne mumkun ki deden zamaninda yapmis bir hata ama babanin uzerinden 3 yil gecmis allah rahmet eylesin olabilir belki unutmamis gelmistir ama annen ne der bilmiyorum
annen babani muhtemelen unutmamistir annen icinde zor bir durum onuda anlıyorum annenin niyeti varsa zaten sizlere sorar ben boyle dusunuyorum siz ne dersiniz diye
Annem babamı eş olarak yoldaş olarak çok sevmiş ama babana hiç aşık olmadım ama çok mutluyum ki baban gibi bir erkekten meyve aldım sizleri doğurdum diyor
Annem belki etmiyor ama aklımda yüreğinde yara gibi kalmış bana anlattığı şeyde anladım ki anmemde onu çok sevmiş
ne alakasi var baban ölmüş olmeden once olsaydi anlardim ama soyle dusun sen evleneceksin kardesin abin ablan evlenecek annen tek kalacak ne zamana kadar yanliz yasiyabilir bir insan belki yanimda kalsin diyorsun ama oyle olmuyod iste insan rahat edemiyor annene birak o en iyisini bilir
Annem bir şey demiyorum ne olumlu ne olumsuz hatta sanki benden evlen veya evlenme der gibi cevap bekliyor bu yüzden bir sohbet edip danışmaya ihtiyacım var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ben anlamadim oz abin mi
Abi dediğim annemin ilk ve son aşkı
Dedem bu adama annemi vermemiş ve adam da hiç evlenmemiş annemi babamla evlendirmis babam maalesef 3 yıl önce aramızdan ayrıldı
Abi dediğim kişi de annemle görüşmüş geçenlerde gelmiş neden hani unutmamış mi insan kaç yıl geçmiş unutmaz mi?
eger anneni sevdigi icin evlenmediyse unutmak. ne mumkun ki deden zamaninda yapmis bir hata ama babanin uzerinden 3 yil gecmis allah rahmet eylesin olabilir belki unutmamis gelmistir ama annen ne der bilmiyorum
Annemi görmüş ağlamış felan annem uzak durmuş çocuklarım var bekar bile olsam diye
Annem sevdiğini düşünüyor araya bir kaç kişi girmiş annemle görüşmek evlenmek niyetinde olduğunu diyenler oldu
Annemden sonra hiç bir kadınla sevgili dahi olmamış ailesi ile yaşamıs
Annem zaten ilk aşkıymis
annen babani muhtemelen unutmamistir annen icinde zor bir durum onuda anlıyorum annenin niyeti varsa zaten sizlere sorar ben boyle dusunuyorum siz ne dersiniz diye
Annem babamı eş olarak yoldaş olarak çok sevmiş ama babana hiç aşık olmadım ama çok mutluyum ki baban gibi bir erkekten meyve aldım sizleri doğurdum diyor
Annem belki etmiyor ama aklımda yüreğinde yara gibi kalmış bana anlattığı şeyde anladım ki anmemde onu çok sevmiş
ay cok guzel bir ask hikayesi cikti ortaya zaman gösterir bakalim me olacak
Annem belki kendi fark etmemiş olabilir ama bana adamı anlatırken gözleri gülüyordu ilk defa onu böyle gördüm
Yakın çevrem annene destek ol evlendir içinde kalmasın diyor annem de babamı üzmüş gibi olmaktan korkuyor çok geç vs diyor
Ne yapmam kazim lütfen yardımcı ol bir erkek olarak hem çok üzüldüm hem çok sevindim ama annemde babama ihanet etmiş gibi olacağından korkuyor
ne alakasi var baban ölmüş olmeden once olsaydi anlardim ama soyle dusun sen evleneceksin kardesin abin ablan evlenecek annen tek kalacak ne zamana kadar yanliz yasiyabilir bir insan belki yanimda kalsin diyorsun ama oyle olmuyod iste insan rahat edemiyor annene birak o en iyisini bilir
Annem bir şey demiyorum ne olumlu ne olumsuz hatta sanki benden evlen veya evlenme der gibi cevap bekliyor bu yüzden bir sohbet edip danışmaya ihtiyacım var
Bence değildir
Nedir ki peki
Samimi değil amacı farklı olabilir
Öyle olsa neden evlenmez bir erkek ki
Bilemem ama ben samimi bulmadım
Neden ama sebep ne amaç ne gördün ki
Sende bende 1 xper olmaz yazamayiz ki
O zaman yarın hatırlatın söylerim