böyle şeyleri sorun etmem ben hiç etmedim de yine de bir süre sonra bir şeyler sakladığı fikri aklıma gelirse.. sorar cevabımı alırım ve cevabı beni tatmin etmezse o zaman bir sorun var demektir içimden geçen her zaman olduğu içinde bunu üstelerim sanırım
İşte bu sorunları hiç yaşamamak için sosyal medyadan uzak duruyorum 🙂 Sürekli bir şeyleri görüp, huzursuzluk yaratacak nedenler istemiyorum hayatımda. Takip etmiş, etmemiş, kimleri radarına almış bilmem ne kafa yoramam. Kriterim sosyal medya kullanmaması zaten. Ütopik ama olsun 😄
Ben onu takipleşmek istese diye okudum diyom etsin nolcak 😄 Görüşleri okuyunca jeton düştü, etmek istemese bunun sebebini sorarım neden yani bana bir mantıklı sebep sunması gerek
Hayır aslında önemli değil ama şöyle bir şey var ki takipleşmıyor olabiliriz fakat insanlar bizim aramızda bir şey olduğunu bilecek çünkü mesela ben nereden bileceğim evet adam benimle takipleşmıyor ama belki de insanlara diyor ki bizim aramızda hiçbir şey yok takipleşmeyebiliriz bu önemli değil ama insanlar bizim aramızda bir şey olduğunu bilecek herkes ona göre hareket edecek.
Büyük sıkıntı olur benim açımdan. Böyle bir saçmalık olamaz yani. Beni birilerinden sakladığını düşünürüm. İlişkiyi bitirme yoluna giderim. Rahatça ve gururla takip edebileceği birini bulması onun açısından daha doğru ve güzel olur.
ben sevdiğim adamla instagramdan takipleşmiyorum. çünkü sosyal medyayı aktif kullanmıyorum. benim için sosyal medyanın bi değeri yok. sadece eski dostlarımın paylaşımlarına bakıp çıkıyorum. ve bu konuda ben karşı tarafla 7/24 telefonda konuşuyor ona daha anlamlı değerler verirken iletişim halindeyken ne istiyorsa benden istemek varken sosyal medyayı eklemedim diye trip atacaksa çok saçma...
Bu gerçekten benim en sinir olduğum şeydir Yani neden takip etmiyor ki ben şunu düşünürüm O zaman senin sakladığın Demek ki bir şeyler var ya da birilerinin görmesini istemiyorsun
Ben de takipleşmiyordum çünkü kimle fotoğraf koysam laf ediyordu sürekli gereksiz minik kıskançlıkları alttan almaktan sıkılmıştım. Ne paylaşsan kendi üstüne alınan insanlar yüzünden bazen mecbur kalıyor insan.
Sosyal medya üzerinde hayatını idame veya ikame ettiren bir eş adayını hayatıma müdahil etmem. Kendim zaten kullanmadığım için takip edip etmemesi mevzubahis olamaz.
Güven unsuru oluşmaz başka haltlar karıştırdığını sevgilisi/leri hatta kocası olduğunu düşünmeye başlarim ki ilk istediğim de yok dediği an ilişki bitmiştir zaten
O insana güveniyorsam bile güvenim sarsilir en başta mantikli bir cevap verse bile hem de harketlerinr tavirlarina daha çok dikkat ederim ve gercekten ciddi bir tartisma konusu olur bana mantikli cevaplar veremezse de sonu ayrilik olur direkt
O ne saçma şey öyle. İnsan neden sevgilisini takip etmek istemesin ki? Gizlediği bir şeyler vardır ki takipleşmek istemiyordur. Kabul etmem. Ne halt yiyorsa açıktan yesin. Görebilmeli, duyabilmeliyim...
Çok iyi olur. Bundan mutluluk duyarım. İkide bir hesap sorulması beni deli eder. Zaten güven yoksa ilişkide yoktur. Bu benim özel alanım oraya kimse giremez. Şimdi birde bana şifreni ver olayı var bu ne demek ⁉️
Sosyal medya , mutsuzluk kaynağıdır. Net! Dünya için önemsiz , kişiler için önemli sahte hayatların yaşandığı enerji emici, ruh sağlığını bozucu bir yer.
Öyle sevgili mi olur? Ayrılırım, minicik bir sebepte böyle yapıyorsa o adamla olmaz. Kompleksli bir insanla ömür geçmez. Ek olarak, bir şeyler karıştırdığı da bellidir zaten. Yedekte vardır birileri.