Dün erkek arkadaşımla telefonda kavga ettik bir daha beni arama deyip suratıma kapattı bugün kendi aradı bu ne demek?

Yanlışlıkla aramış olabilir mi? Hayır ortada bi şey bile yok saçma sapan çocukça şeyler bana göre. Zaten bir daha aramazdım bana kimse böyle davranamaz orası ayrı ama o aradı ama arayıp hemen kapattı yanlışlıkla mı aramıştır dikkat mi çekmeye çalışıyor. Çünkü bence onu tekrar arayıp sayıp sövmemi falan bekliyor kendini tatmin edemedi ya ama çok bekler liseli ergeniz sanki
Dün erkek arkadaşımla telefonda kavga ettik bir daha beni arama deyip suratıma kapattı bugün kendi aradı bu ne demek?
Cevapla