Takıntı böyle başlar (OKB). Ne kadar savaşırsan o kadar daha zorlar seni. De ki ; Düşüncelerimden korkmuyorum, düşüncelerimden kaçmıyorum, düşüncelerimle savaşmıyorum, beynimin bir oyunu olduğunu biliyorum - ki zaten öyle.
Youtube ye Güçlü Psikoloji OKB yaz. Bende çok ciddi takıntı vardı cinsel bir takıntı farklı bir şey. %100 şekilde yendim. Takıntıdan eser kalmadı. Ömer Hoca saolsun
işte aslında gerçekte uzaktan yakından alakası yok. sadece bir düşünce. bu her şey olabilirdi. farklı bir düşünce olabilirdi. aslında sendeki bu korku vajinismus korkusu değil. sadece sana şu an bu denk geldi gibi bir şey oldu. tam anlatamadım ki ya
mesela buraya yazarak içini dökmüş oldun ver gerçekten rahatlıyor insanı. çok yakının varsa onlara da sölyebilirsin. bu düşünceye aşağılıyormuş gibi bak. kendini ondan üstün gör ki zaten öylesin. sana ne kadar ciddi gelse de bir zaman sonra ne kadar saçma bir şey olduğunu düşünüp, kendine güle güle hatırlatacaksın
aynen katılıyorum. yani ondan önce kaldırılması gereken bir sürü dizi var. ayrıca tek kaldırmakla sorun çözülmez ki. çok yapıcı ve ilham verici diziler olmalı. yani sanat aşılanmalı. ne kadar saçma dizileri kaldırıp yerlerine sanat ile doldurursan emin ol tecavüz ve cinayet vakaları bile azalır
bir takıntı vakası var; bir adam konuştuğu kişilerin ölümüne sebep olacağını sanıyor. şehirler arası otobüste yanında adam var mesela sürekli tedirgin kahramanımız, acaba öldürecek miyim vs. diye düşünüyor. sonra otobüsten iniyor işte. gidip otobüs firmasını arıyor yanında oturduğu adamın sağlık bilgisi hakkında bilgi almaya çalışıyor. ne kadar saçma geliyor dimi? arkadaşın sana bunu söylese, her buluştuğunuzdan sonra eve gittiğinizde seni arasa kanka ölmedi dimi vs. dese :D şaka gibi gelir. komik gelir. senin takıntında buna benzer bir bakıma. şey demiyorum yanlış anlama buna mı takılıyon saçma vs. demiyorum emin ol kaç kişi seninle aynı soruyu sordu acaba bende var mı diye. hayır arkadaşım yok rahat olabilirsin
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşındayım dizide camdaki kız nalanı izledim sonra o dizideki ilgili sorun bende oldu ne yapmalıyım bekarım evlenmedim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
o sorun nedir acaba
Cinselikle ilgili sorunu
tam olarak ne olduğunu yazabilir misin?
Cinsel birlikte olma korkusu diziden sonra oldu
Takıntı böyle başlar (OKB). Ne kadar savaşırsan o kadar daha zorlar seni. De ki ; Düşüncelerimden korkmuyorum, düşüncelerimden kaçmıyorum, düşüncelerimle savaşmıyorum, beynimin bir oyunu olduğunu biliyorum - ki zaten öyle.
Youtube ye Güçlü Psikoloji OKB yaz. Bende çok ciddi takıntı vardı cinsel bir takıntı farklı bir şey. %100 şekilde yendim. Takıntıdan eser kalmadı. Ömer Hoca saolsun
Bende o yoktu diziden sonra oldu o diziyi izleyince oluyor
Ben ilaç kullandım daha kötü etti dktor kan testi yapmadı evlenirsem 30 yaşımda terapiste giderim
işte aslında gerçekte uzaktan yakından alakası yok. sadece bir düşünce. bu her şey olabilirdi. farklı bir düşünce olabilirdi. aslında sendeki bu korku vajinismus korkusu değil. sadece sana şu an bu denk geldi gibi bir şey oldu. tam anlatamadım ki ya
Aynen bence bu dizilerih kaldırıylası gerek topluma iyi değil izlemem
mesela buraya yazarak içini dökmüş oldun ver gerçekten rahatlıyor insanı. çok yakının varsa onlara da sölyebilirsin. bu düşünceye aşağılıyormuş gibi bak. kendini ondan üstün gör ki zaten öylesin. sana ne kadar ciddi gelse de bir zaman sonra ne kadar saçma bir şey olduğunu düşünüp, kendine güle güle hatırlatacaksın
aynen katılıyorum. yani ondan önce kaldırılması gereken bir sürü dizi var. ayrıca tek kaldırmakla sorun çözülmez ki. çok yapıcı ve ilham verici diziler olmalı. yani sanat aşılanmalı. ne kadar saçma dizileri kaldırıp yerlerine sanat ile doldurursan emin ol tecavüz ve cinayet vakaları bile azalır
Onlar saka olduğunu düşünüyor
Aynen tek bizim ülke değil her ülkede diziler var saçma
bir takıntı vakası var; bir adam konuştuğu kişilerin ölümüne sebep olacağını sanıyor. şehirler arası otobüste yanında adam var mesela sürekli tedirgin kahramanımız, acaba öldürecek miyim vs. diye düşünüyor. sonra otobüsten iniyor işte. gidip otobüs firmasını arıyor yanında oturduğu adamın sağlık bilgisi hakkında bilgi almaya çalışıyor. ne kadar saçma geliyor dimi? arkadaşın sana bunu söylese, her buluştuğunuzdan sonra eve gittiğinizde seni arasa kanka ölmedi dimi vs. dese :D şaka gibi gelir. komik gelir. senin takıntında buna benzer bir bakıma. şey demiyorum yanlış anlama buna mı takılıyon saçma vs. demiyorum emin ol kaç kişi seninle aynı soruyu sordu acaba bende var mı diye. hayır arkadaşım yok rahat olabilirsin
sıfır bir ya da çukur var ya onların kaldırılması gerek evet. ne güzel evlilik programları kalktı bunları da kaldırsalar ya