Neden kötü gittiği önemli. Eğer geçici bi sebepten dolayı partnerin üzgün, gergin, ilgisiz vs ise geçen mutlu zamanların hatrına ona destek olmalı ve ilişkiyi hemen bitirmemelisin. Çünkü tam tersi bi durumda sen de olabilirdin. Ama değişmeyecek karakterlerin uyuşmaması gibi sebepler söz konusu ise boşa ne kendini ne partneri yorma bitir gitsin.
Olmayan şeyi oldurtmaya çalışmak insanı yorar, yıpratır. Denersin, olursa olur. Olmuyorsa zorlamanın anlamı yok. Sabrın sonu selamettir sözü her durum için geçerli olmuyorsa ne yazık ki.
Aynı şeyler tekrarlanıyorsa devam etmek hata olur. Bugün aynısını yapan yarın da yapar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Neyine sabredeceksiniz, sizi mutsuz ediyorsa bırakın zira düzelmeyecek. Eski sevgililerimden biliyorum asla düzelmez öyle mutsuz etmeye devam eder. Ayrılmak gerek.