İnsanlara sevemeyeceksiniz neden ümit veriyorsunuz detaya bakar mısınız bir şey sorucam?

Siteden bi kız ile tanıştın sohbet ettik çok düzgün iyi bir kız çok iyi anlaştık numarasını dahi verdi sonra bi baktım sitede ki birine evlenelim vs ilgisini belli eden konuşmalar yapmış bu da aldatma bi nevi niye ümit verip insanın boğazında bırakıyorsunuz ben durduk yere ne yaptım ya
Güncellemeler
+1 yıl
Hakkımı helal etmiyorum hiçbir şekilde
İnsanlara sevemeyeceksiniz neden ümit veriyorsunuz detaya bakar mısınız bir şey sorucam?
Cevapla