Aşk İlişkileri 29 yaşında hiç sevgilisi olmamış ve hiçbir kadın tarafından sevilmemiş erkek bahtsız mıdır? jazz-yapma Takip Et Xper 7 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 29 yaşında hiç sevgilisi olmamış ve hiçbir kadın tarafından sevilmemiş erkek bahtsız mıdır? 29 yaşında hiç sevgilisi olmamış ve hiçbir kadın tarafından sevilmemiş erkek bahtsız mıdır? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı. Bence evet bende 33 yaşındayım hiç sevilmedim sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti kendimi şanssız hissediyorum 1 3 Yorumla jazz-yapma +1 yıl Kaderimiz aynı ByCıLız abi. Yorumla ByCıLız +1 yıl Bazı erkekler gerçekten bahtsız şanssız tabii bu kadınlar içinde geçerli ayrım yapamam ama bir erkek olarak eksikliğini hissettiğim için zor bir durum bunu yaşamayan bilemez anlayamaz Yorumla jazz-yapma +1 yıl Bazı insanların cidden kısmeti dar. Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Bahtsızlıktan ziyade, pişmesi için çekeceği sıkıntıları düşündükçe içim parçalanıyor.. 0 0 Yorumla
bekolas99999 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl 26 yaşındayım ve bıraksan yine aynıyım izinden geliyorum.. 0 1 Yorumla jazz-yapma +1 yıl Bu böyle devam edecek. Yorumla
GizsizUye94 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Hayır ama boş yere çok kasıp gereksiz tribe girdiği kesin 0 0 Yorumla
Kürkçüdükkanıxx Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Doğru kadın ve doğru adam tarafından sevilmek önemli 0 0 Yorumla
SakarIQ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Verilmiş sadakası vardır. Bende o yoldayım 0 5 Yorumla jazz-yapma +1 yıl Senin neden olmadı? Yorumla SakarIQ +1 yıl Arkadaş çevrem yok çekingendim Yorumla jazz-yapma +1 yıl Ben de öyleyim. Yorumla SakarIQ +1 yıl Tembelleştim kişisel olarak kendimi hiç geliştirmiyorum hayatı saldım Yorumla jazz-yapma +1 yıl Ben de salmış vaziyetteyim. Yorumla
zeynebpbuyukinan Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Hayır değildir. 0 5 Yorumla jazz-yapma +1 yıl Peki nasıl sevgili edinebilirim sence? Yorumla zeynebpbuyukinan +1 yıl Bana sorulcak bir soru degil bu Yorumla jazz-yapma +1 yıl Neden? İnsan değil misiniz? Yorumla zeynebpbuyukinan +1 yıl İnsan olup olmamakla alakası yoķ daha once sevvilim olmadı o yüzden. Yorumla jazz-yapma +1 yıl Anladım. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence evet bende 33 yaşındayım hiç sevilmedim sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti kendimi şanssız hissediyorum
Kaderimiz aynı ByCıLız abi.
Bazı erkekler gerçekten bahtsız şanssız tabii bu kadınlar içinde geçerli ayrım yapamam ama bir erkek olarak eksikliğini hissettiğim için zor bir durum bunu yaşamayan bilemez anlayamaz
Bazı insanların cidden kısmeti dar.
Bahtsızlıktan ziyade, pişmesi için çekeceği sıkıntıları düşündükçe içim parçalanıyor..
26 yaşındayım ve bıraksan yine aynıyım izinden geliyorum..
Bu böyle devam edecek.
Hayır ama boş yere çok kasıp gereksiz tribe girdiği kesin
Doğru kadın ve doğru adam tarafından sevilmek önemli
Verilmiş sadakası vardır. Bende o yoldayım
Senin neden olmadı?
Arkadaş çevrem yok çekingendim
Ben de öyleyim.
Tembelleştim kişisel olarak kendimi hiç geliştirmiyorum hayatı saldım
Ben de salmış vaziyetteyim.
Hayır değildir.
Peki nasıl sevgili edinebilirim sence?
Bana sorulcak bir soru degil bu
Neden? İnsan değil misiniz?
İnsan olup olmamakla alakası yoķ daha once sevvilim olmadı o yüzden.
Anladım.