Tanıştığım karşı cinsler için sürekli "Bundan nasıl bir eş/baba olur?" diye düşünüyorum, deli miyim?

Arkadaşım da olsa önce bi bu şekilde değerlendiriyorum benim gibi yapan var mı😄🤦🏻‍♀️
Tanıştığım karşı cinsler için sürekli "Bundan nasıl bir eş/baba olur?" diye düşünüyorum, deli miyim?
Cevapla