Bence flörtüm olacak kişiyle böyle bir şey denk gelirse ona söylememem sağlığım açısından daha iyi olur. Çünkü zaten bana eski sevgililerden bahsetmek ya da sormak saçma geliyor. Şimdi karşımda ki kadına diyemem ki ben senin adın eski sevgilimle aynı. Direk kendi kendime gol atmış olurum.
Ben alfabetik sıraya göre gidiyorum zaten. En zon 'L', harfinde bırakmıştım şu an 'M' isimli flört arıyorum. Sırf aynı isme üst, üste denk gelmemek adına. ://
Hımm😟 gerçekten ilginç bir soru yani flört değil ama şu anda kalbimdeki aynı adı taşıyan insanla ilgili yani bir tane arkadaşım var aynı isimdeler ben o arkadaşıma hiç adıyla seslenmedim mesela çok bilmiyorum adını görünce bile kötü oluyorum bu benim elimde olan bir şey değil
Öyle bir ilişkiye girmem. Çok mükemmel birisi bile olsa son sevgilim ondan öncekinin onun adası olduğunu duyarsa bu ona kendini kötü hissettirir. Beni takıntılı bulabilir. Gereksiz. Dünya üzerinde kriterlerime uygun bana lokasyon olarak da yakın ilişkisi de olmayan en az 100 kız daha vardır.
Sıkıntı etmem olabilir yani. Önemli olan isimlerin farklı olması değil karakterlerinin farklı olması. Mesela tam tersine eski sevgilimle aynı isimde olması beni kötü etkilemez ama aynı karaktere sahipse ayrılırım.
adı anılınca aklıma gelen biri var sadece onun haricinde diğerlerinin adı olursa sorun etmem ama onun adıysa eğer konuşmayı keserim her defasında aklıma gelip durması beni rahatsız ediyo
Ayrılırdım dermişim 😂😂😂bir antipati olurdu doğruya doğru ama netice de geçmişe mazi geleceğe niyazi deniyor bu sebepten bir şans vermek lazım gençlere 😂🙃🙃🙃
Kız en çok korktugum 🙄 Allah yasatmaz insallah yoksa. Simdi aklima geldi daha kötüsü var. Ya dogan kiz cocugumuza onlardan birinin adini koymak isterse 😳
Napalım yani hayat bu ne olacağı belli olmaz. Adama adını değiştir diyemem. Eskisi kötü bitmiş ise bazı zamanlar kötü hatıraları hatırlatır ama başka bir şey olmaz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Görüşmemm! Benim için ağır olur, görüşmemek en güzeli Adaş aynı isim de olanlara deniliyor, başka mana da mı kullandın onu anlayamadım?
Fark etmez benim için. Eski sıradan bir yabancı adının bir etkisi olmaz. Hatta üst üstte üçüncü kez bile olsa yine de sorun değil benim için. Odak noktam hayatımda ki insandır.