Bir erkeğin hiç sevgilisinin olmaması neden anormal karşılanıyor?

Ben 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı bu sitede de 30 lu yaşlarında olup hiç sevgili olmamış bir sürü erkek var sorularda hep görüyorum ama hiç normal karşılanmıyor çoğu görüşte hep anormal yazıyorlar neden anormal olsun ki?
Bir erkeğin hiç sevgilisinin olmaması neden anormal karşılanıyor?
Cevapla