Arkadaşlar merhaba annemle beraber ikimiz yaşıyoruz bugün çok başım ağrıyordu eve erken geldim evin içine girince yatak odasından sesleri duydum kapının arkasında da erkek ayakkabısı vardı şüphelendim zaten sonra anladım ne olduğunu evden çıktım görmedim ama seslerini duydum 36 yaşında kendisi annem dul sizce ne yapmalıyım benim yerime olsanız nabardınız ki,
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sizce ne yapmalıyım benim yerime olsanız nabardınız
İhtiyaçları var haklı ama yine de düşününce kötü oluyorum
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bugün eve erken geldim annemi yatak odasında Bi erkekle olduğunu anladım 36 yaşında kendisi dul sizce ne yapmalıyım ben sizce?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Trol bir soru değil umarım, sen annenin yerinde olsan ne yapardın?
Keşke troll Bi soru olsaydı
Soruma cevap vermedin burada istemiyorsan yaza bilirsin.
Takip ettim
bırak sevişsin
ihtiyaç sonuçta kimseyi de aldatmıyor
Öyle işte yapacak bir şey
Yapacak bir şey yok ölüye yat bence
Kondom hediye et. Kadın dulmuş ne yaptığı seni zerre ilgilendirmez karışma yani
Ne hediyesi saçmalama ya
Kadın hayatını yaşıyor. Yardımcı olmak istiyorsan hediye edebilirsin
Ya saçmalama be
O zaman tarafsız kal. Çünkü annen de bir kadın. Kadın olarak ihtiyaçları var ve bu seni zerre ilgilendirmez
yaşı gereği hormonlar tavandır... bir de düzenli seks hayatı olan bırakamaz o illeti unutmaya bak napcan
Bilmiyorum artık o kadar
Yapacak bir şey yok gizli gizli yaptıktan sonra adını duyurmasin yeterli
Sevgili yapmis napsin kadin daha genc sayilir ihtiyaci var sevilmeye sayilmaya cinsel iliski yasamayi
Farkındayım ama nabayım
Acik acik konus onun hayati senden gizlemesine gerek yok
Ne biliyim ya
Senin yok mu sevgilin
Sal onun da özel hayatı olmalı bişey yapman gerekmiyor
Öylede ne bileyim
Bilme git odana uyu 😁
Normal artık bunlar senin yaş kac anlaya bilecek yaşta misin bunlar i
Anladım herhalde
Hayır onu demiyorum annen in yokluk içinde oldugunu ihtlyacı oldugunu anlıyor musun yani onun için yaş kac dedim sana
Hım anladım
Yaşini hala söyle medin
On 5
Zor anlar sın ister gel anlatayım sana detaylı kabul eder İsen tabi
Neyi
Tkp atar mısın ysds ysz
dul sa karışma ihtiyacı var demekki
bırak keyfine baksın
Ya saçmalama be
yok ciddiyim dul kadın onunda ihtiyaci var
haklı kadın
yası genc hakkı ama yakalanması garip
onun hayatı mutlu olmasını isterdim
serbes bırak kadını.
ihtiyaç gideriyormuştur
Kendisine söyle bildiğini
Ne yapsın kadın
Ne biliyim ya
Sal bırak
sevgilisi mi yoksa sadece partneri mi
Bişey yapamazsın
Haklısın
🤷🏻♂️
Üzücü olmuş ya yerine olmak istemezdim
Ben de
İhtiyaçları var haklı ama yine de düşününce kötü oluyorum