Flört ile 7-24 yazışmamak normal mi?

7/24 yazışmamak normal mi? Bugün konusmamiz öğlen bitti. Ne ondan ne benden bir şey geldi. Yarın yazar mi bilmiyorum. Ama merak ediyorum bu normal bir durum mu? Daha buluşmadık, haftaya buluşmaya karar verdik …
Flört ile 7-24 yazışmamak normal mi?
Cevapla