Sevgilim artık benden çok uzaklaştı ve bana karşı kim besliyo?

sevgilimle yaklaşık 1 aydır ayrıyız buluşuyoruz herşey çok güzel oluyo barışıyoruz ama eve gidince internetten telefonda felan konuştuğumzda herşey çok değişiyo daha önce sevgilimle yaşadığım bir olaydan dolayı bana karşı kin beslediğini söyledi ve benden uzaklaştı yapmasını istemediğim herşeyi yapıyo bende sürekli birisi beynini yıkıyo gibi düşünüyorum çünkü bunları kendi isteğiyle yapamaz ilişkimiz 2 yıllık bir ilişki ne yapmam gerekiyo herşeyin eskisi gibi olması için?
Güncellemeler
+1 yıl
yardım etmelisiniz yaaaa
Sevgilim artık benden çok uzaklaştı ve bana karşı kim besliyo?
Cevapla