Mesajına cevap alamayan kadın tehlikenin kaçıncı boyutunu yaşatır?

Mesajına cevap alamayan kadın tehlikenin kaçıncı boyutunu yaşatır?
22:30: Aşkımm ❤️
22:38: Napıyosunn 🥰
22:45: Nerdesin 🤔
22:55: Neden cevap vermiyorsun? 🙄
23:05: Başkasıyla mı konuşuyorsun? 😠
23:12: Ayrılıyorum senden 😤😡 (Bu mesaj silindi)..
Erkeğimizde görselde olduğu üzere o an masumca uyuyordur. 🙄🙄
Çoğu erkek yahut kadın bunu yaşamıştır. Ahh kurgular, vah kuruntular. 🤤
Peki siz o an cevap alamadığınız zaman ne düşünürsünüz?
Mesajına cevap alamayan kadın tehlikenin kaçıncı boyutunu yaşatır?
Cevapla