Hoşlandığım çocuğu takipten çıktım, naber yazmış?

yarın 1 hafta olacak biz konuşmuyoruz. Bu durumdan sıkıldım ve dedim madem benim ondan hoşlandığım kadar hoşlanmıyor o zaman bitsin.

Çıkardım takipten. Zor bir karardı ama.

Yarım saat geçmeden selam, napıyorsun nasılsın? diye yazmış. Çıkarmışsın demiyor da...

Bu neden ilgisizken şimdi yazdı?
Güncellemeler
+1 yıl
az önce aramış beni ama ben onu kısıtladığım için duymamışım...
Hoşlandığım çocuğu takipten çıktım, naber yazmış?
Cevapla