Kendimden 19 yaş büyük birini seviyorum ama onu bu iliskiye tam anlamiyla ikna edemiyorum nerde yanlis yapiyorum, napıcam ben?

Merhabalar , 29 yasindayim basın sektorunde çalışıyorum. Kasım ayında nisanlimdan ayrildim bazi yalanlar , para konusu ve aileler araya girince bitti. Bu sure 2 ay once bi adamla tanistim benden 19 yas buyuk hic evlenmemis yakisikli karizmatik ve kültürlu bi adam tanidikca ondan daha cok hoslandim ozellikle son 2 haftadir cok yogun duygularim var.
Konustuk bende senden cok hoslaniyorum hatta daha fazlasi gördügum ilk gunden beri bu böyle dedi. Fakat bana göre yaşca cok gencsin keşke farkli olsaydi hersey ama bunu degistiremeyiz dedi. Sadece yaştan dolayi mi? bu benim icin sorun degil dedim. Ne kadar göstermedigimi soylesede insanlar, kendime baksamda cevrenden de tepki alabilirsin bunlari yasamani istemiyorum bunlari göze alabiliyor musun? dedi.

Ben aliyorum, alirimda ama sen alamiyorsun dedi. Benim acimdan sıkinti yok istersen hemen evlenebiliriz ama ailen de karsi cikabilir ailenin haberi dahi yok dedi. Bende açikca konustum anlattim hislerimi seninle olmak istiyorum bundan sonra dedim, yapma bunu bana zaten cok zor dedi. Sen biraz daha dusun cumartesi gunu tekrar konusalim dedi.
Neden istemedigini anlamiyorum ailemlede konusucam beni anlayacaklarini umuyorum onu seviyorum vazgecmek gitmek istemiyorum ama onu tamamen nasil ikna edip bana tam anlami ile guvenmesini saglayacagim bilmiyorum.
Kendimden 19 yaş büyük birini seviyorum ama onu bu iliskiye tam anlamiyla ikna edemiyorum nerde yanlis yapiyorum, napıcam ben?
Cevapla