Merhabalar , 29 yasindayim basın sektorunde çalışıyorum. Kasım ayında nisanlimdan ayrildim bazi yalanlar , para konusu ve aileler araya girince bitti. Bu sure 2 ay once bi adamla tanistim benden 19 yas buyuk hic evlenmemis yakisikli karizmatik ve kültürlu bi adam tanidikca ondan daha cok hoslandim ozellikle son 2 haftadir cok yogun duygularim var.
Konustuk bende senden cok hoslaniyorum hatta daha fazlasi gördügum ilk gunden beri bu böyle dedi. Fakat bana göre yaşca cok gencsin keşke farkli olsaydi hersey ama bunu degistiremeyiz dedi. Sadece yaştan dolayi mi? bu benim icin sorun degil dedim. Ne kadar göstermedigimi soylesede insanlar, kendime baksamda cevrenden de tepki alabilirsin bunlari yasamani istemiyorum bunlari göze alabiliyor musun? dedi.
Ben aliyorum, alirimda ama sen alamiyorsun dedi. Benim acimdan sıkinti yok istersen hemen evlenebiliriz ama ailen de karsi cikabilir ailenin haberi dahi yok dedi. Bende açikca konustum anlattim hislerimi seninle olmak istiyorum bundan sonra dedim, yapma bunu bana zaten cok zor dedi. Sen biraz daha dusun cumartesi gunu tekrar konusalim dedi.
Neden istemedigini anlamiyorum ailemlede konusucam beni anlayacaklarini umuyorum onu seviyorum vazgecmek gitmek istemiyorum ama onu tamamen nasil ikna edip bana tam anlami ile guvenmesini saglayacagim bilmiyorum.
Konustuk bende senden cok hoslaniyorum hatta daha fazlasi gördügum ilk gunden beri bu böyle dedi. Fakat bana göre yaşca cok gencsin keşke farkli olsaydi hersey ama bunu degistiremeyiz dedi. Sadece yaştan dolayi mi? bu benim icin sorun degil dedim. Ne kadar göstermedigimi soylesede insanlar, kendime baksamda cevrenden de tepki alabilirsin bunlari yasamani istemiyorum bunlari göze alabiliyor musun? dedi.
Ben aliyorum, alirimda ama sen alamiyorsun dedi. Benim acimdan sıkinti yok istersen hemen evlenebiliriz ama ailen de karsi cikabilir ailenin haberi dahi yok dedi. Bende açikca konustum anlattim hislerimi seninle olmak istiyorum bundan sonra dedim, yapma bunu bana zaten cok zor dedi. Sen biraz daha dusun cumartesi gunu tekrar konusalim dedi.
Neden istemedigini anlamiyorum ailemlede konusucam beni anlayacaklarini umuyorum onu seviyorum vazgecmek gitmek istemiyorum ama onu tamamen nasil ikna edip bana tam anlami ile guvenmesini saglayacagim bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer