Sevgilim benden ayrılıyor Son kez konuşacağız seni arayacağım dedi Bende arama dedim İyi yapmış mıyım?

3 yıllık ilişki Yazın evleniriz diye bekliyordum Evlilik teklifi eder herhalde diye düşünürken ayrılık teklifi etti Son kez konuşacakmış beyefendi benimle Bende dedim ki bunu senden hiç beklemezdim Uygun olduğun vakitte de beni arama Beni sakın arama Bu ayrılık konuşması yapılmayacak dedim
Sevgilim benden ayrılıyor Son kez konuşacağız seni arayacağım dedi Bende arama dedim İyi yapmış mıyım?
Cevapla