Aşk İlişkileri Fakültede erkek bulamıyorum başka fakültelere gitsem bulur muyum? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Eğitim fakültesinde okuyorum hoşlananlar gelip konuşmaya dahi cesaret edemiyor. Diğer fakülteler daha abaza oralara gitsem ciddi ilişki bulur muyum Güncellemeler+1 yıl Taktik verin arkadaşlar baba Fakültede erkek bulamıyorum başka fakültelere gitsem bulur muyum? Cevapla Eğitim Soruları İlişki Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ProfDiceksiniz Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl AKLŞSLJAJAAHDAHLKJSHFKjlhajlkashdflkjjafglKAJGSDLADFHGAF 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Nesi komik geldi Yorumla ProfDiceksiniz +1 yıl abaza ve ciddiyeti bir arada kullandın da alkjsdlakjas Yorumla Soran +1 yıl Napıyım ya şurama kadar geldi Yorumla ProfDiceksiniz +1 yıl walla libido yüksekliğinden b0ku yeme de söyleyeyim Yorumla Soran +1 yıl Amacım ciddi güzel bir ilişki ama abaza çekiyorum ben Yorumla ProfDiceksiniz +1 yıl o zaman çektiklerine değilde çekmediklerine yönel Yorumla
Kahvesekersiz Takip Et Xper 5 Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Çok güzelsen cesaretlerini kıracak kadar güzelsin diye erkekler kaçıyor 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. aahha yatay geçiş yap sana serbest ama yattığın yere dikkat et :D ahsh Keyifli akşamlar.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Teknik egitim fakultesine git. Makinecileri bul. Onlar motordan iyi anlar 1 0 Yorumla
Hugo_Bey Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Abazanlikdan mi ilişki ariyon yalnız kalmamak için gezip tizup eğlenmek için 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ciddi istiyorum Yorumla
Fallen6 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bu arayarak bulunan bir şey değil ki biri denk gelir görmesen bile tanımasan bile bütün hislerini alt üst eder bekle biri olur mutlaka 0 0 Yorumla
321Joker123 Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Mühendisliğe takıl onlar kadına hasrettir 🤣🤣 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kskdkdkdkd Yorumla
Gripin34 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 85% +1 yıl Hahahaha 😂 😂 😂 😂 😂 hangi üniversitedesin? 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Akdeniz’in Doğu tarafında bir şehirde okuyorum Yorumla Gripin34 +1 yıl Kahramanmaraş? Yorumla Soran +1 yıl Mesele erkek bulmak değil doğru insanı bulmak ama çok zor maalesef. Düzgün olanlar açılmaya çekiniyor, açılanlar genelde abaza oluyor bilmiyorum çok sıkıldım gerçekten Yorumla Gripin34 +1 yıl Haklısın da önce sevgi saygı olmalı gerisi gelir zaten Yorumla Soran +1 yıl Öyle tabii ama önce bunun için birini bulmak gerek dkdldldl Yorumla Gripin34 +1 yıl maalesef aynı şehirde değiliz 🤷♂️ Yorumla
GizsizUye94 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Karı erkek yetmezliği sendromuna yakalanmış la 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Aynen öyle Yorumla GizsizUye94 +1 yıl Bacım itfaiye ekiplerini gönderiyom hemen az daha sabret Yorumla Soran +1 yıl Çabuk Yorumla GizsizUye94 +1 yıl :) :) Yorumla
Nobdymr Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Ben de hep eğitim fakültesinde takılırdım he 😂 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Eğitimin kızları düzgün olur erkekleri de diğer fakültelere göre düzgündür ama cesaretleri yok Yorumla Nobdymr +1 yıl Kızlarda biraz ukala ama he 😏😂 Yorumla Soran +1 yıl Her erkeğe yüz vermiyorlar diye ukala olmuyorlar Yorumla Nobdymr +1 yıl Yahu azıcık şaka ettik. Biliyoz. Kızma hemen 😞 Yorumla Soran +1 yıl Tamam 🥺 Yorumla
Easy_Sweep Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 90% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Abazadan ciddi ilişki 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne bileyim artık bıktım yalnızlıktan Yorumla Easy_Sweep +1 yıl Duygusal anlamda hâlâ yalnız kalırsınız bence Yorumla
Sınanreıs12 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Abazadan ilişki mi olur a q 0 0 Yorumla
byparis Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Abazalarla yataktan öteye gidemezsin ) 0 0 Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Okula erkek bulmak için mi gidiyorsun 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Mühendislik fakültesindeyim bulamadım :)) 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Mühendislikte nasıl bulamadın kanka ya Yorumla sapkalic +1 yıl Bu işte bi gariplik var 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @sapkalic evet yaa nasibim kapandı sanırım:d hem de yazılım mühendisliği okuyorum Yorumla __ozn__ +1 yıl Makine mühendisliğine git garanti bulursun Yorumla Nobdymr +1 yıl Yazılım mı? Senin geleceğin parlak al beni 😂 Yorumla Soran +1 yıl 1 ay içinde bulabilir miyim sizce mühendisliğe gitsem Yorumla sapkalic +1 yıl Nerede yaşıyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Akdeniz’in doğu tarafında bi şehirde Yorumla
smterden7797 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl fefe git 0 27 Yorumla Soran +1 yıl Fefe ne Yorumla smterden7797 +1 yıl abazalar seni üzer fen edebiyat yani Yorumla Soran +1 yıl Fen edebiyatta da doğru dürüst bölüm yok bazen diş hekimliği geliyor gerçi kdkdk Yorumla smterden7797 +1 yıl sen nasil birini ariyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Bölümü boş bölüm olmasın karizmatik bakımlı sempatik biri olsun Yorumla smterden7797 +1 yıl kimyaciyi olur mu Yorumla Soran +1 yıl İş imkanı çok yok sanırım onun Yorumla smterden7797 +1 yıl var cok var Yorumla smterden7797 +1 yıl senin meslegin nedir Yorumla Soran +1 yıl Eğitim fakültesindeyim dediğime göre ne olabilir : ) Yorumla smterden7797 +1 yıl ne ogretmeniin Yorumla smterden7797 +1 yıl doktor dis hekimi sana bakmaz Yorumla Soran +1 yıl Bakıyorlar neden bakmasınlar? 3 tane tıp okuyan erkek arkadaşım oldu Yorumla smterden7797 +1 yıl peki Yorumla smterden7797 +1 yıl sevgilin yani? Yorumla smterden7797 +1 yıl amac iyi bir meslek mi Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Soran +1 yıl Amacım gerçek sevgi meslek değil Yorumla smterden7797 +1 yıl takip edermisin bir kac sorum var Yorumla smterden7797 +1 yıl gercek sevgi kolay bulunmuyor Yorumla Soran +1 yıl Nasıl bulunuyor peki biri formülü söylese de anlasak Yorumla smterden7797 +1 yıl yaz anlatiyim Yorumla smterden7797 +1 yıl ciddi dusunen erkegin maddi durumu olmuyor kendimden ornek veriyim sporumu yapiyorum ortalamanin ustunde tipim var ama para henuz yok Yorumla Soran +1 yıl Yani hiç paran yoksa evet kızlar istemez ama kızı kafeye götürecek arada zaman geçirecek hediye alacak paran varsa o yeterli Yorumla smterden7797 +1 yıl parayi spora harciyorum kendime yatirim yapiyorum, erkek kizi kafeye goturmek zorunda degil hersey karsilkli Yorumla Soran +1 yıl Tabi o da senin tercihin ama ikisini birden de yapabilirsin sonuçta sevgisiz bir hayatın da pek bi anlamı yok Yorumla smterden7797 +1 yıl Beni seven hic olmadi ikisini bir arada yapmak Turkiye sartlarinda zor Şu an ogrenciyim Yorumla
denizkaradeniz Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. burdan düşür :D 0 0 Yorumla
Bey_NeLmiLeL Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Git bulursunn 0 0 Yorumla
Orhan4x4x Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 761 cevap paylaştı. 😂🤣🤣😂😂😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Gülme Yorumla Orhan4x4x +1 yıl Pardon tutamadım kendimi Yorumla
sapkalic Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Acil mi lazim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
AKLŞSLJAJAAHDAHLKJSHFKjlhajlkashdflkjjafglKAJGSDLADFHGAF
Nesi komik geldi
abaza ve ciddiyeti bir arada kullandın da alkjsdlakjas
Napıyım ya şurama kadar geldi
walla libido yüksekliğinden b0ku yeme de söyleyeyim
Amacım ciddi güzel bir ilişki ama abaza çekiyorum ben
o zaman çektiklerine değilde çekmediklerine yönel
Çok güzelsen cesaretlerini kıracak kadar güzelsin diye erkekler kaçıyor
aahha yatay geçiş yap sana serbest ama yattığın yere dikkat et :D ahsh Keyifli akşamlar..
Teknik egitim fakultesine git. Makinecileri bul. Onlar motordan iyi anlar
Abazanlikdan mi ilişki ariyon yalnız kalmamak için gezip tizup eğlenmek için
Ciddi istiyorum
Bu arayarak bulunan bir şey değil ki biri denk gelir görmesen bile tanımasan bile bütün hislerini alt üst eder bekle biri olur mutlaka
Mühendisliğe takıl onlar kadına hasrettir 🤣🤣
Kskdkdkdkd
Hahahaha 😂 😂 😂 😂 😂 hangi üniversitedesin?
Akdeniz’in Doğu tarafında bir şehirde okuyorum
Kahramanmaraş?
Mesele erkek bulmak değil doğru insanı bulmak ama çok zor maalesef. Düzgün olanlar açılmaya çekiniyor, açılanlar genelde abaza oluyor bilmiyorum çok sıkıldım gerçekten
Haklısın da önce sevgi saygı olmalı gerisi gelir zaten
Öyle tabii ama önce bunun için birini bulmak gerek dkdldldl
maalesef aynı şehirde değiliz 🤷♂️
Karı erkek yetmezliği sendromuna yakalanmış la
Aynen öyle
Bacım itfaiye ekiplerini gönderiyom hemen az daha sabret
Çabuk
:) :)
Ben de hep eğitim fakültesinde takılırdım he 😂
Eğitimin kızları düzgün olur erkekleri de diğer fakültelere göre düzgündür ama cesaretleri yok
Kızlarda biraz ukala ama he 😏😂
Her erkeğe yüz vermiyorlar diye ukala olmuyorlar
Yahu azıcık şaka ettik. Biliyoz. Kızma hemen 😞
Tamam 🥺
Abazadan ciddi ilişki
Ne bileyim artık bıktım yalnızlıktan
Duygusal anlamda hâlâ yalnız kalırsınız bence
Abazadan ilişki mi olur a q
Abazalarla yataktan öteye gidemezsin )
Okula erkek bulmak için mi gidiyorsun
Mühendislik fakültesindeyim bulamadım :))
Mühendislikte nasıl bulamadın kanka ya
Bu işte bi gariplik var 😂
@sapkalic evet yaa nasibim kapandı sanırım:d hem de yazılım mühendisliği okuyorum
Makine mühendisliğine git garanti bulursun
Yazılım mı? Senin geleceğin parlak al beni 😂
1 ay içinde bulabilir miyim sizce mühendisliğe gitsem
Nerede yaşıyorsun?
Akdeniz’in doğu tarafında bi şehirde
Nasıp olduktan sonra buradan bile bulursun
fefe git
Fefe ne
abazalar seni üzer fen edebiyat yani
Fen edebiyatta da doğru dürüst bölüm yok bazen diş hekimliği geliyor gerçi kdkdk
sen nasil birini ariyorsun?
Bölümü boş bölüm olmasın karizmatik bakımlı sempatik biri olsun
kimyaciyi olur mu
İş imkanı çok yok sanırım onun
var cok var
senin meslegin nedir
Eğitim fakültesindeyim dediğime göre ne olabilir : )
ne ogretmeniin
doktor dis hekimi sana bakmaz
Bakıyorlar neden bakmasınlar? 3 tane tıp okuyan erkek arkadaşım oldu
peki
sevgilin yani?
amac iyi bir meslek mi
Evet
Amacım gerçek sevgi meslek değil
takip edermisin bir kac sorum var
gercek sevgi kolay bulunmuyor
Nasıl bulunuyor peki biri formülü söylese de anlasak
yaz anlatiyim
ciddi dusunen erkegin maddi durumu olmuyor kendimden ornek veriyim sporumu yapiyorum ortalamanin ustunde tipim var ama para henuz yok
Yani hiç paran yoksa evet kızlar istemez ama kızı kafeye götürecek arada zaman geçirecek hediye alacak paran varsa o yeterli
parayi spora harciyorum kendime yatirim yapiyorum, erkek kizi kafeye goturmek zorunda degil hersey karsilkli
Tabi o da senin tercihin ama ikisini birden de yapabilirsin sonuçta sevgisiz bir hayatın da pek bi anlamı yok
Beni seven hic olmadi ikisini bir arada yapmak Turkiye sartlarinda zor Şu an ogrenciyim
Bulursun 🤔🙄
burdan düşür :D
Git bulursunn
😂🤣🤣😂😂😂
Gülme
Pardon tutamadım kendimi
Acil mi lazim
Nerdensinkj sen
Ben kız bulamadım ya
Konuşalm