Sevgilim geçmişte bir evlilik yapmış 6 yas kızı var. Kendi aramızda bile konuşurken sürekli kızından bahsediyor onu sıkıştırıyo?

Bu kadar bağlı olması normal mi? Kendimi çocukla kıyaslamak istenem ama değersiz hissediyorum
Sevgilim geçmişte bir evlilik yapmış 6 yas kızı var. Kendi aramızda bile konuşurken sürekli kızından bahsediyor onu sıkıştırıyo?
Cevapla