AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Öleceğin saat belli, kıyametin günü belli. Allah her şeyden haberdardır, bilendir.
Hiç evlenmeyen, ya da parasızlıktan evlenemeyenlerin kaderi yok o halde
Evet belli ama kendi yaptiklarindan dolayi evdede kalabilirsin evleneceksin diye bir kaide yok kendin gorursun zaten lsjsidieiei
Demek istedigim su kendi yaptiklarindan derken bu kadar insan evlenip bosaniyor dimi yani ugrasmazsan m al m al evde oturursan he nasil olsa kader yazili diye seni bulmaz zek@ siz kizim benim kader tamamda sen kendi ellerinle o kaderini kismetini kapatirsin bile ins bunlari yasamassin jdieidkelforl
ben saçma buluyorum bunu kaç kere evlenip boşanan için ne demek lazım peki?
Tamam işte sadece ilk evleneceğin değil ki hepsi belli kısacası
Doğruysa hemen olsun. Lütfen. 😆
Bir Aşk İki Hayati izle
Nerden biliyorsun?
Bilmiyorummmmmm
Yalan
Her şey belli ki
Sadece evlilik degil.
her şey belli ise neden herşeyi dert yapıyoruz o zmaan
Evet kader zaten
Bence değil.
Neden
@GizsizUye94 çünkü test edilebilecek bir şey değil. Bu en fazla bir inanç olabilir. Sen buna inanırsan ben sana saygı duyarım ben kendi fikrimi belirttim. Bence öyle değil.
Anladım , bir şeyin doğruluğu test edilip edilmemekle alakalı o zaman. Peki test etme gibi bir durum ya da olanak yok ise mesela?
@GizsizUye94 o zaman devreye mantık girer mantığına yatıyorsa inanırsın. Mantığına yatmadığı halde inanıyorsan buna yine inanç denir.
İnanmak ile inanç , mantığına yatmak ve yatmamak anladım. Evlendin ama eşin seni aldatıyor olsa dahi ona inancın tam , mantığına yatmamış mı oluyor yani. Eğer öyleyse neden evlendin , yok eğer mantığına yatıyorsa inancının tam olduğuna nasıl emin olabiliyorsun. Çok çelişkili değil mi her ikisi de
Bu kötü örnekleri o malum youtube kanalında izledikten sonra her yere yazıyorsunuz. Gerçeklik örnekler ile açıklanamaz. Benn sana neden buna inanıyorsun diyor muyum? Ben sana diyorum ki herşeye inanabilirsin inancını örnekler ile açıklamana gerek yok bunu bende yapabilirim. Gerçek olan şu "bildiğimiz tek şey hiç bir şey bilmediğimizdir" bunun dışında ki her şey var sayımdan ibaret. Daha fazla örnek verip inancını kanıtlamaya çalışma yaratıcının buna ihtiyacı yok.
Bahsettiğin gibi bir şey heehangi bir yerden izlemedim , ayrıca inancını sorgulamadım ki haddime olamamakla beraber beni de ilgilendirmez ayrıca. Sadece düşünce tarzını merak ettim , asabiyete gerek yok. Ayrıca örnekler gerçekliğin açıklamasında çok önemli bir faktör , öyle olmasaydı senin test edilip edilememe ve mantık kısmı havada kalırdı zaten. Bittabi bahsettiğin husus olan açıklama kısmını sen de yapabilirsin zaten ona itirazım yok. O bilip bilmeme mevzusu da felsefik boş bir argüman ayrıca varsayım ile pek bir ilgisi yok belki algı ile olabilir. Dediğim gibi örnek vermeyi zaten düşünmüyordum sadece düşünce tarzını merak etmiştim. Yaratıcı ile ilgili olan kısma zaten yorum yapmayacağım bunlar kişisel konular , sen yanlış algıladın olayı tarafsız bir şekilde ele alıp kendimce çelişen kısımlara bakıyorum. Bu soruya bence de öyle diyenin de görüslerini merak ediyorum onlara da sordum aynısını.
@GizsizUye94 demek istediğim şu. Benimde inancım olabilir ama benim inancımın odine inanan birinden farkı yok oda inancına göre evleneceği kişinin önceden belli olduğuna inanıyor olabilir. Ben buna inanmıyor olabilirim. Ben "öyle düşünmüyorum" derken haksız olabilirim senin inancın doğru olabilir hatta odinin ki de doğru olabilir. Ben sana diyorum ki doğru da olsa şu an da bilmiyoruz. Senin dediğin doğru olsa bile bu bilinçli bir doğruluk olmayacak buna inandığın için ödüllendirilsen bile bunun adı inanç. Felsefe değil gerçekler bunlar. Duvar var arkasını göremiyorsun sana bu fırsat verilmemiş şimdi duvarın arkasında ne oldugunu söylersen söyle bu inanç duvarın arkasındakini doğru tahmin etsen dahi bu sadece inanç tok ben insan üstü bir varlığım diyorsan o başka. Daha fazla okumayacağım size iyi günler.
Senin inanç kavramını sorgulamadım diyorum kardeşim , hala aynı şeyde diretiyorsun. Böyle birşeye müdahil olamam zaten kişisel bir durum diye belirttim , sadece düşünce tarzını merak ettim. Diğer görüşlerin altına da belirttim istersen bakabilirsin aksini yazıyorum ya da fikirlerine katılmış gibi yazıyorum sadece merak sorgu babında değil yani. İnsanın fikirleriyle bilinci zaten birbiriyle ilgili kavramlar birinin mahrumiyetinde diğerinden söz edilemez. Duvar kısmına hiç girmiyorum zaten şahsi görüşlere girdiği içinde felsefe kısmını yanlış anlamışsın. Tek bildiğim hiç bir şey bilmediğim ve gerisi varsayım felsefesine istinaden söyledim , her insanın bilip bilmediği şeyler söz konusu , tabi bir kişi herşeyi en ince teferruatına kadar bilemez. Sadece bir filozofun belirli bir konu hakkındaki şiirsel bir yorumu bu. Öyle olmasaydı bilen ile bilmeyenin farkı kalmazdı zaten. Bazı şeyler için insanüstü birer varlık olmaya gerek yok...
Son olarak nasıl dilersen kardeşim ben tartışmadan ziyade istişare ve meşverek ortamı olur diye tahmin etmiştim ama istediğim yönde olmadı sanırım sağlık olsun. Ben de iyi günler dilerim kardeşim benim.
belli tabii
Herkesin alın yazısı bellidir.
Hiçbir fikrim yok
Kim diyor onu?
Evet
Nereden biliyorsun öyle olduğunu peki?
Benimki kim acaba
Kader tabiki belli
O yuzdenmi. millet evlenip bosaniyor defalarca jskfieieiriri
Oda kader
He tabi kendi elinle. degistiriyorsun kaderi geciyor sizin okudugunuz okulun ben... jsue7ruir
@minikkiz55 Ne peki keder mi , doğru söylüyor
Kader de olmayabilir nereden biliyorsunuz , neye istinaden yani?
Evet belli