Güncellemeler
+1 yıl
Ben numarami vermedim
Ara demişse direk aramalısın bence mesaj at demiş olsa bunu düşünürdün hatta şu an her aramadığın an senin için eksi bir duruma girer madem hoşlanıyorsun. Bazı şeylere geç kalmamak lazım. Whatsaptan kendini tanıtmakla uğraşana kadar bir kere alo de hem bak bakalım sesinden tanıyacak mı? Bunlar ince detaylar
Ep tabiki sms 1950lerde kaldı artık
Cevap
6Cevap
Ya allah aşkına hamgi çağda yaşıyosunuz...
Ne mesajı ne whatsapp ı yolla vahii yi gitsin bitsin
Ahaha
Sen niye ariyorsun. Birak o arasin seni.
Sakin arama. Gelsin sorsun niye aramadin diye agirligini koy
Bence whatsApptan mesaj at
Tabiki de whs
Wp kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?