Kadınların ve erkeklerin ilişkilerdeki yanlış seçimleri neden farklı yorumlanıyor?

Şimdi bazı kızlar bile bile gidip yanlış insanlarla oluyorlar sonra erkeklerin hepsi aynı diyorlar. Bana göre bu yanlış bir yorum. Kendisine öyleleri denk geldi diye bütün erkekler kötü olmaz. Amaaaa...

Erkekler abuk subuk kızlarla takılıp darbe yiyince neden kızlarda elestirdikleri şeyi kendileri yapıyorlar. Erkeklerin kizlari evlenilecek ve eğlenilecek diye ayırdığını biliyoruz. O kızların sağlam ayak olmadığını siz de biliyorsunuz. Ama ne hikmetse sonra onlarla evlenmeyi bile düşünüyorsunuz. Sizden daha iyilerini bulunca size tekme basıyorlar diye bütün kadınlara düşman oluyorsunuz. Kocasını aldatan bir kadin sorusu görseler hemen bir örnekle bütün kadınları * konumuna filan sokanlar var. Ben niye oturduğum yerde kötü kız oluyorum kardesim🤣

Yani kızların bazıları kötü tercih yapınca kızın suçu oluyor. Erkek kötü kızlardan yana tercih yapınca yine kız suçlu erkek mağdur oluyor. Bu be kadar saçma birsey böyle ya?

(Bu söylediklerim her erkek için geçerli değil bu arada. Dedigim şekilde davrananları kastediyorum. Genelleme olarak algilamayin)
Kadınların ve erkeklerin ilişkilerdeki yanlış seçimleri neden farklı yorumlanıyor?
Cevapla