Kocamın himayesinde olmak, onun sözünün geçmesi hoşuma gidiyor. Kendimi güvende hissediyorum. Garip mi?

Kocam iyi bir insan. Ama önde olmayı kararları vermeyi yönlendirmeyi sever. Benim bu durum çok hoşuma gidiyor. Kendimi güvende korumada hissediyorum. Bazen baba şevkati gibi geliyo. Tuhaf mı bu durumum?
Kocamın himayesinde olmak, onun sözünün geçmesi hoşuma gidiyor. Kendimi güvende hissediyorum. Garip mi?
Cevapla