çocukla 8 seneden beri birbirimizi tanıyoruz ve ben çocuğa yaklaşık 7 senedir aşığım. 7 ay önce en yakın arkadaşlarımdan birinden hoşlandığı hakkında dedikodu çıkmıştı. sonra ben bir canım yapıp çocuğa açıldım. o ise özür dileyip benden hoşlanmadığını söyledi. ama ben hala aşığım. beni sevmese bile ona karşı samimi ve yakın olmak istiyorum.
arkadaş ortamı falan bayağı geniş çocuğun. o yüzden pek girmek istemiyorum ortamlarına da. mesaj yazsam direkt hoşlandığım için yazdığımı düşünür diye de korkuyorum. ( gerçi öyle zaten ) evlerimiz dip dibe acaba okula birlikte gidip gelelim mi diye mi sorsam diye düşündüm çünkü hep tek gidip geliyor. ama işte ne yapmam gerek bilmiyorum. bir şeyler söylerseniz belki denerim.
arkadaş ortamı falan bayağı geniş çocuğun. o yüzden pek girmek istemiyorum ortamlarına da. mesaj yazsam direkt hoşlandığım için yazdığımı düşünür diye de korkuyorum. ( gerçi öyle zaten ) evlerimiz dip dibe acaba okula birlikte gidip gelelim mi diye mi sorsam diye düşündüm çünkü hep tek gidip geliyor. ama işte ne yapmam gerek bilmiyorum. bir şeyler söylerseniz belki denerim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer