Hoşlandığım çocukla tekrar yakın olmak istiyorum, ne yapmalıyım?

çocukla 8 seneden beri birbirimizi tanıyoruz ve ben çocuğa yaklaşık 7 senedir aşığım. 7 ay önce en yakın arkadaşlarımdan birinden hoşlandığı hakkında dedikodu çıkmıştı. sonra ben bir canım yapıp çocuğa açıldım. o ise özür dileyip benden hoşlanmadığını söyledi. ama ben hala aşığım. beni sevmese bile ona karşı samimi ve yakın olmak istiyorum.
arkadaş ortamı falan bayağı geniş çocuğun. o yüzden pek girmek istemiyorum ortamlarına da. mesaj yazsam direkt hoşlandığım için yazdığımı düşünür diye de korkuyorum. ( gerçi öyle zaten ) evlerimiz dip dibe acaba okula birlikte gidip gelelim mi diye mi sorsam diye düşündüm çünkü hep tek gidip geliyor. ama işte ne yapmam gerek bilmiyorum. bir şeyler söylerseniz belki denerim.
Hoşlandığım çocukla tekrar yakın olmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla