Selamlar.. Sevdiğiniz insanın sadece yanınızda yatmasına razı olacak kadar iradeli misiniz? Yoksa o kadar sabırlı değilim mi diyorsunuz? Keyifli günler.. 🥂😜🤘
Bu zamana kadar sevişmeden durdum. Durmaya da devam edeceğim. Sevdim evet hem de çok zevdim. Sadece yanımda dursun elimi tutsun dedim. Ama o bile nasip olmadı. 🙂
Buz olsa erir, demir olsa bükülür ama öylece yatılmaz. Hüzünlü bir anındadır sevdiğim, teselliye, sevkate ihtiyacı vardır o ayrı ama aksi durumda asla öyle yatamam :)