[Benimle tanismayi o istedi]
Kendiside yaziyor ariyor soruyor ama sonra hemen benden bekliyor 1-2 yapiyorum biraz nazlanayim dimi ama izin yok işte
sonra yazmazsam günlerce hatta haftalarca yazmiyor bana resmen...
mesela bu hafta bulusacakdik ama kendisi yazmadi
ya anlamiyorum erkeklerin daha cok bu konularda hevesli olmasi lazim degil mi?
Kendiside yaziyor ariyor soruyor ama sonra hemen benden bekliyor 1-2 yapiyorum biraz nazlanayim dimi ama izin yok işte
sonra yazmazsam günlerce hatta haftalarca yazmiyor bana resmen...
mesela bu hafta bulusacakdik ama kendisi yazmadi
ya anlamiyorum erkeklerin daha cok bu konularda hevesli olmasi lazim degil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Allah askina naz yapmayin ya bu oyunlariniz iliskileri mahvediyor karsidaki bu kiz istemiyor diye algiladiysa yazmaz bacım karsilikli adim at karsidaki atinca ben istemiyorum naz yapiyorum dersen adam seninle ilgilenmeyi birakir
tamamda daha tanisali 1 ay falan oldu az biraz erkegin ilgilenmesi lazim degil mi? tanismayi o istedi sonucta
yukardaki arkadasada yazdim sanada yazim bak bizim genel durum bu :
Hafta sonu boş musun dedi bende evet dedim niye dedim öylesine dedi haaaa bulusalim onu mu demek istiyorsun dedim
yoo dedi sonra guldu ben sana yine sorarim ama dedi tamam dedim
mutlu oldun mu dedi
(bu sorularini zaten anlamiyorum surekli bi his durumumu sorguluyordu)
bende evet dedim
neyse sonra arastik sonrada bidaha yazmadi
zaten arayincada ben seni bu hafta 3 kere aradim sen beni niye aramadin
ben sana bugun sürekli yazdim sen niye aralarda yazmadin bugun tatil oldugumu biliyordun gibi gibi hesaba cekiyor
ilgisi olmasa boyle beklentilerede girmez diye dusunuyorum ama gicikda oluyorum yani ben yazsam arasam bile ona yetmiyor
ve güleceksin ama hem böyle aramami sormami isteyip hemde ben arayip veya yazinca bana soguk soguk konusuyor
Bu cocuk biraz muhtaç gibi sen de ara falan kimseyi zorlamayacaksın ararsa devam eder aramazsa gordugunde selam verirsin olay budur aslında
sevgiye mi muhtac bir kadina mi?
3 gündür ne ariyor ne soruyor
bende aramak istemiyorum cünkü neden arayip sormadigini anlamadim yani birden böyle oldu belkide benden bekledi ama bu bile agir degil mi
Duygusal olarak bağımsız bir erkek degil non reaktif olmasi lazim yani gelirsen guzel olur gelmezsen canin sagolsun kafasi.
Şimdi şunu dusunuyorum sevgili oldunuz yarin sen iliski bitirmek istediginde bu cocuk sana yapışır
ama simdi bile yapismiyor ki hep mesafeli bana
Erkekler neden bu konuda cok hevesli olması gerekiyor?
Bu soruda bile bir yargı yapıyorsun. herkes herkese eşit olmalı. O sana yazmalı bu konuda haklısın.
tamamda tanismak o istedi ama sanki ben tanismak istemisim gibi yapiyor ben bunu anlamiyorum
bide evet hoslandiginiz kizi görmek icin yanip tutusuyorsunuz yalan mi? eger hoslanan taraf ben olsaydim oyle yapardim ama biz tanisma evresindeyiz yani daha cok ben
dedigim gibi tanismayi o istedigine gore hoslananda o olmasi lazim mantiken
Kimse kimseyi görmeden hoslanamaz
tanismayi isteyecek kadar bir hoslanti olusur en azindan ilgini ceker
ilgini cekmeyen birisiyle bulusmakda istemezsin
ve o yazmiyor etmiyor ve trip yiyorum bosuna
sosyal medyadan tanıstınız değil mi? fotografını görmüşmüydü tanısırken ya da tanısmadan önce?
evet sosyal medyadan
ve evet boy boy fotom var ayni sekilde onunda
ve görüntülü bile gorustuk
Senden hoslandıgından emin misin yoksa sana karsı ilgisini kaybetmis olabilir mi?
Ilgisi vardi
ama benim surekli yazmama aramama takildigi icin ben ilgimi azalttim sonra o da azaltti hep inisli cikisli oldu yani
Bulusma neden gerceklesmedi
Hafta sonu boş musun dedi bende evet dedim niye dedim öylesine dedi haaaa bulusalim onu mu demek istiyorsun dedim
yoo dedi sonra guldu ben sana yine sorarim ama dedi tamam dedim
mutlu oldun mu dedi
(bu sorularini zaten anlamiyorum surekli bi his durumumu sorguluyordu)
bende evet dedim
neyse sonra arastik sonrada bidaha yazmadi
zaten arayincada ben seni bu hafta 3 kere aradim sen beni niye aramadin
ben sana bugun sürekli yazdim sen niye aralarda yazmadin bugun tatil oldugumu biliyordun gibi gibi hesaba cekiyor
ilgisi olmasa boyle beklentilerede girmez diye dusunuyorum ama gicikda oluyorum yani ben yazsam arasam bile ona yetmiyor
ve güleceksin ama hem böyle aramami sormami isteyip hemde ben arayip veya yazinca bana soguk soguk konusuyor
Kendine pek güveni yok. Gereksiz komplekslere giriyor. Kendisini agırdan satmak istiyor sana karsı. Klasik özgüvensiz erkek modeli.
Taktik falanda yapmaya calısıyordur
Neden güvenmiyordur sence
ve ben ne yapabilirim bu konuda? bak 3 gundur yazmiyor
ne taktigi sence
Dedim ya agırdan satmak istiyor gibi. Karsına cıkmak icin hazır hissetmiyor olabilir. Senden emin olmayabilir.
Yazmıyor ise yapabileceğin birsey yok
hmm hep bulusmayi dolayli yollardan teklif edip geri cekilmesi bundan ozaman
iste kesin benden bekledi yazmami aramami
3 gündür ondan kaynaklı yazmıyorsa hata ondadır
yani en son konustugumuzda gezmeye gidiyorum dedi bende misafirlere gidiyorum dedim tamam dedi
buyuk ihtimal misafirde en azindan yazabilirdin diye bekledi cunku boyle seyler bekliyordu
bende yazmayinca buda yazmayip aramayi kesti
ugrasmaya degmez dimi
Degmez ya
Anladim. Tesekkürler zamanini ayirip yardimci olmaya calistigin icin iyi ki varsin umarim hayatında hep olumlu ve seni sevinderen şeyler olur. Iyi geceler diliyorum
Ne güzel iyi dileklerde bulundun sevindim
İyi geceler:))
Hayatını kısa zmanda yola koyarsın umarım
Umarim tesekkür ederim :)
:))