Flörtüme yazmazsam günlerce yazmiyor hep benden bir seyler bekliyor biktim usandim?

[Benimle tanismayi o istedi]
Kendiside yaziyor ariyor soruyor ama sonra hemen benden bekliyor 1-2 yapiyorum biraz nazlanayim dimi ama izin yok işte
sonra yazmazsam günlerce hatta haftalarca yazmiyor bana resmen...
mesela bu hafta bulusacakdik ama kendisi yazmadi
ya anlamiyorum erkeklerin daha cok bu konularda hevesli olmasi lazim degil mi?
Flörtüme yazmazsam günlerce yazmiyor hep benden bir seyler bekliyor biktim usandim?
Cevapla