Ama bu bana bakmaz demiyorlar neden diye dusunuyorum yani tabiki tek kriter dıs gorunus degil ama ben kendimde benden yakisikli ve bana bakmaz diye dusunurken onlar neden bunu dusunemiyor hatta cok fazla israrci oluyorlar ornek vereyim instagramdan yoksaymana ragmen surekli istek atmak surekli msjlar atmak ama hic begendigim biri daha gelmedi tanismak istemedi yani orta bir tip bile gelmedi yani bende cok sasiriyorum bu duruma benim begendigim beni begenmiyor beni begenenleride ben begenmiyorum😢 ya da dusundugum kadar guzel degilimdir bilmiyorum ama hep bana guzel oldugumu soylerler yani anlamadim gitti tamam mukemmel bi guzelligim yok ama yinede bilemedim kusura bakma uzun oldu ama buda benim yakindigim bi durum
@GeceninGölgesiMiVar hay sen lafın altunda kaldığını unuttun galiba senin gereksiz yorumlarına ihtiyacım yok sana bin basarım ben kim sen kim uza canım engel yersin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Banada oyle denk geliyor 🤪 ama kendimin cirkin oldugunu dusunmuyorum 😢
Bence de yaa
Deilsin kuzum çirkin onlar herkese yürüyor
Ama bu bana bakmaz demiyorlar neden diye dusunuyorum yani tabiki tek kriter dıs gorunus degil ama ben kendimde benden yakisikli ve bana bakmaz diye dusunurken onlar neden bunu dusunemiyor hatta cok fazla israrci oluyorlar ornek vereyim instagramdan yoksaymana ragmen surekli istek atmak surekli msjlar atmak ama hic begendigim biri daha gelmedi tanismak istemedi yani orta bir tip bile gelmedi yani bende cok sasiriyorum bu duruma benim begendigim beni begenmiyor beni begenenleride ben begenmiyorum😢 ya da dusundugum kadar guzel degilimdir bilmiyorum ama hep bana guzel oldugumu soylerler yani anlamadim gitti tamam mukemmel bi guzelligim yok ama yinede bilemedim kusura bakma uzun oldu ama buda benim yakindigim bi durum
Haklısın aynı durum bende de var
@GeceninGölgesiMiVar hay sen lafın altunda kaldığını unuttun galiba senin gereksiz yorumlarına ihtiyacım yok sana bin basarım ben kim sen kim uza canım engel yersin
Sütünü iç ve yat daha buyumemissin bebe seni
Kiz bu erkektir boş ver sirf kizlarla konusabilmek icin ksde kiz hesabi acan birine ne laf anlatiyosun boş ver
Haklısın canım belli zaten
Ucuz ucuz hareketler ortalık pic kaynıyor afedersin
Bu kadar düşmüşler yazık yaa
Senjn görüşünü kirletti kusura bakma yaa
o küfürünü ss aldım, savcılıkta görüşücez yalnız
@GeceninGölgesiMiVar biz erkeğe küfür ettik
burada fake çok hesap var
Sen kız misin ne bilelim
bana küfrettin, ben sana sövmemiştim. Yarın savcılığa vereceğim o küfürünü. Biraz insanca konusmayı öğren. Ben sana öğreticem
@GeceninGölgesiMiVar sana etmedim kız erkek dedi
Çünkü burada kızlarla konuşmak için farklı kimlik kullanan insanlar var sen bana çirkin dedin ama hemcinsine
Yine de bir şey demedim yorumu sildim
Ben sana demedim
bence bunlara takılma sen sana göre olanı al hayatına
Tamam
alakası yok cirkin olup yakısıklı erkekle cıkanda var terside var tamamen kısmet
Anladim
Erkekler herkese gidiyor güzel çirkin ne fark eder
Öyle mi dersin
Onlar kızın guzelligine bakmaz mi
Vallaha bi umut diye herkese yazanda var hoşuna gittiği içinde, güzelliğe bakan az bana göre
Haklı olabilrsin valla ama saplantıli olanlar var ya şaka gibi kene gibi yapışıp kalıyorlar ona sinir oluyorum
Asla çirkin olduğn anlamına gelmez.
Thank you
Evet bence öyle.