Bir kiz arkadasımın beni fesat şekilde kıskandığını hissediyorum çok güçlü şekilde bu hissim doğru mudur sizce?

Liseden beri 3 senedir tanıyo yani bi ara bir sene küslük oldu yeni barıştık vs ama hep kıskanıyormuş gibi hissediyorum ya yanımda mesela sevgilimle yazısıyorum bi bakışları var telefon ekranıma vs ne bileyim hayatlarımız da farklı o mezuna kalsı ben başldım üniversiteye hiç hayırlı olsun da demedi aa iyiymiş falan samimiyetsiz samimiyetsiz
Bir kiz arkadasımın beni fesat şekilde kıskandığını hissediyorum çok güçlü şekilde bu hissim doğru mudur sizce?
Cevapla